دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: برنامه خطرسنجی بیماری قلبی عروقی و دیابت برای کارمندان در ادارات حامی سلامت شهرستان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، حمید حبیبی نیا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه در راستای اجرای مصوبات شورای پیام‌گزاران سلامت شهرستان و باهدف افزایش سلامت و رفاه جسمی کارکنان و اتخاذ شیوه زندگی سالم‌تر، خود مراقبتی سازمانی با همکاری مرکز بهداشت شهرستان و ادارات متقاضی اجرا می‌شود.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر افزود: در طی اجرای این برنامه پیام‌گزار سلامت اداره، اقدام به انجام هماهنگی‌های لازم با مرکز بهداشت شهرستان و ارسال مشخصات همکاران متقاضی کرده و سپس تیم نمونه‌گیری جهت انجام آزمایش قند و چربی خون در محل آن اداره حضور پیدا خواهند کرد.

gharbalgari ghalbi
وی بیان کرد: نتایج این آزمایش‌ها حداکثر به مدت سه روز پس از خون‌گیری در اختیار افراد قرار گرفته و به همراه سایر اطلاعات فرد در سامانه سیب ثبت خواهد شد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر عنوان داشت: این برنامه در نخستین گام برای گروه هدف کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به تعداد بیش از ۶۰ نفر در محل این اداره اجرا شد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group