دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مسئول هماهنگی طرح‌های جهاد آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح‌های جهاد آبرسانی در استان با ۷۸۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در قالب ۲ مرحله تعریف و در حال اجرا است.

به گزارش دیارجنوب، امیر روانشاد روز پنجشنبه اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده ۹۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این اعتبار در مرحله اول و ۶۹۵ میلیارد تومان نیز در مرحله دوم هزینه می‌شود.
وی بیان کرد: تفاهم‌نامه اجرای طرح جهاد آبرسانی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سال گذشته امضا و در حال حاضر نیز این طرح باقوت در حال اجرا است که در استان بوشهر این طرح با همکاری نیروی دریایی سپاه در حال انجام است.
روانشاد گفت: براساس برنامه تعریف شده در مرحله نخست اجرای طرح‌های محرومیت زدایی جهاد آبرسانی قرار است ۷۶ کیلومتر شبکه خط انتقال و شبکه داخلی و ساخت مخزن پنج هزار مترمکعبی اجرا شود.

jahad abresani
به گفته مسئول هماهنگی طرح‌های جهاد آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان پیشرفت این طرح‌ها در استان ۳۴ درصد است.
روانشاد ادامه داد: در مرحله دوم اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی ۲۷۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه داخلی، ساخت ۳۰ هزار مترمکعب مخزن، حفر، کف شکنی و احیاء ۳۰ حلقه چاه، حفاظت و ایمنی مجتمع‌های آبرسانی در دست اجراست.
وی گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی بندر رستمی به طول ۳.۳ کیلومتر، خط انتقال روستای سمل و گلنگون به طول ۳.۵ کیلومتر، مجتمع ارم - دهرود به طول ۳.۶ کیلومتر و خط انتقال فاریاب به طول ۲.۵ کیلومتر آماده افتتاح در دهه مبارک فجر است.
روانشاد افزود: همچنین عملیات اجرایی خط انتقال آبرسانی گشی - سرمستان در شهرستان دیر به طول ۴.۵ کیلومتر، ساخت مخزن‌های بین راهی مجتمع دُمیگز به حجم‌های ۲۰۰ و ۵۰۰ مترمکعب، اجرای شبکه روستای عامری به طول ۳۳ کیلومتر نیز از جمله طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن‌ها در دهه فجر آغاز می‌شود.
وی گفت: ارتقای کمی و کیفی آبرسانی به روستا‌های هدف، پایداری آب، تامین و توزیع مطلوب آب از جمله هدف‌های اجرای طرح جهاد آبرسانی است./ صدا و سیما

استان بوشهر

Template Design:Dima Group