دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

فرماندار تنگستان برنامه‌های تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش دیارجنوب، احمد لطفی دروز دوشنبه 5 دی ماه اظهار داشت: مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام در بخش دلوار از روز شنبه در شهر دلوار آغاز شده است.
فرماندار تنگستان اضافه کرد: مراسم ویژه‌ای در خور شأن شهید والا مقام در کل شهرستان در طول این چند روز برنامه ریزی شده است؛ به گونه‌ای که اکثر روستاها و شهرها از فیض حضور این شهید بهره مند شده و زمان و مکان شروع برنامه‌های آتی نیز به اطلاع عموم خواهد می‌رسد.

khaksepari shahid
وی خاطرنشان کرد: با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی خوشبختانه استقبال خوبی از شهید در سطح روستاها انجام شده و همچنین در مرکز شهرستان نیز شهروندان اهرم با حضور گرم خود در مراسم معنوی، دین خود به شهید خوشنام را ادا کردند.
لطفی ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان تنگستان و استان بوشهر برای شرکت در مراسم معنوی ویژه شهید گمنام افزود: بعد از اتمام مراسم استقبال در بخش مرکزی شهرستان تنگستان، از روز شنبه، مراسم ویژه استقبال از این سردار سرافراز در بخش دلوار آغاز و ششم دیماه مراسم ویژه تشییع سردار شهید گمنام رأس ساعت ۱۴ از شهر دلوار تا جایگاه ابدیش محل زندگی مادر شهید جاویدالاثر محمد عامرنژاد در بندر عامری برگزار خواهد شد./ مهر

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group