دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی محموله قاچاق کالا از شناور تجاری در بندر دلوار تنگستان خبر داد و گفت: از این لنج باری ۴۴ میلیارد ریال انواع کالا قاچاق کشف شد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ یدالله شرفی روز شنبه 3 دی ماه با اشاره به اشراف اطلاعاتی نیروهای مرزبانی نسبت به محیط پیرامونی از جمله مرز دریایی خلیج‌ فارس و نوار ساحلی استان بوشهر، اظهار داشت: مرزبانی استان بوشهر در تمامی سواحل و مرز دریایی خلیج‌ فارس به‌صورت شبانه‌روز حراست می‌کند.
وی برخورد قاطع با تخلف در حوزه‌های گوناگون را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: کالا بدون مستندات قانونی و گمرکی قاچاق محسوب می‌شود و مورد تعقیب قرار می‌گیرد.

sarhang sharafi
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی محموله قاچاق در یک شناور باری خبر داد و عنوان کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، مرزبانان پست کنترل بندر دلوار تنگستان موفق شدند در بررسی از یک فروند لنج باری محموله کالا قاچاق را شناسایی کنند.
وی از کشف انواع تجهیزات و کالاها از این شناور خبر داد و خاطرنشان کرد: از شناور توقیفی مقادیر کالاهای قاچاق شامل 2 هزار و 300 دست پوشاک و حدود 5 هزار عدد لوازم جانبی تلفن همراه کشف شد.
شرفی ضمن اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، گفت: ارزش محموله قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان 44.8 میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند، تأکید کرد: قاچاق کالا سبب ضربه به اقتصاد کشور می‌شود که در این راستا مرزبانان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد./ تسنیم

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group