سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: نخستین قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده ویژه جامعه کار و تولید کشور در این استان راه‌اندازی شد.

به گزارش دیارجنوب، مصدق کشاورزی روز چهارشنبه در نشست با حوزه های مختلف کارگری و تولید در استان بوشهر افزود: این قرارگاه در راستای سیاست کلی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان تکلیف شرعی اخلاقی و قانونی آحاد جامعه اجرا شده است.
وی اضافه کرد: در همین راستا و با توجه به اینکه جمع زیادی از جمعیت استان بوشهر را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و اهمیت مقوله خانواده و جوانی جمعیت در بالندگی و نشاط جامعه، پیشرفت کشور، اقتدار ملی و جبران کاهش نرخ رشد جمعیت و باروری در سال‌های گذشته، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصمیم بر ایفای نقش جدی جامعه کار و تولید استان بوشهر در تحقق این آرمان مهم شده است.

gharargah jamiyat
کشاورزی بیان کرد: در همین ارتباط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی راستا بسته حمایتی در راستای مشوق‌های جوانی جمعیت و حمایت از خانواده تعریف کرده است که به تفکیک شهرستان‌های ۱۰گانه استان بوشهر و در تمامی واحدهای کارگری در بازه زمانی سه ماه عملیاتی می‌شود.
وی گفت: فعالان عرصه تولید نقش مهمی در عرصه توسعه و پیشرفت جامعه دارند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group