دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید گفت: طبق برنامه ششم توسعه، ۷۰ درصد فرزندان شهدا و جانبازان باید استخدام می‌شدند که تاکنون هفت هزار نفر استخدام شده اند.

به گزارش دیارجنوب، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی صبح پنج شنبه در نشست با مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اظهار داشت: رشد بودجه سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بیانگر توجه دولت و مجلس به این مجموعه است.
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران ظرفیت شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهدا و گلزار شهدا را دارد گفت: باید تمام برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها نیز حول محور ایثار و شهادت باشد.

r bonyad shahid 1
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه بنیاد شهید یک نهاد انقلابی و مقدس است یادآور شد: موضوعی که ما برای آن خدمت می‌کنیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ کرامت خانواده شهدا و امور ایثارگران است.
وی اظهار داشت: وظیفه ما در مقابل خانواده شهدا خدمت رسانی محترمانه به آنان است و اگر به هر دلیل امکان خدمت رسانی نباشد باید با بیان دلیل قانونی آنان را توجیه کرد.
معاون رئیس جمهور گفت: برای خدمت به خانواده شهدا نباید تنها محدود به بنیاد شهید و امور ایثارگران بود بلکه باید از همه ظرفیت‌های محلی و قانونی برای خدمت رسانی به جامعه هدف بهره برد.
قاضی زاده هاشمی گفت: هرچند تلاش شده بیشتر خدمات به صورت هوشمند به جامعه هدف ارائه شود، اما با این وجود، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها این وظیفه را دارند که برای ارائه خدمت به سراغ خانواده شهدا و ایثارگران بروند.

r bonyad shahid 1
وی افزود: اگر زمینه گفت و گوی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با جامعه هدف فراهم نشود آنان مجبور هستند به مرکز استان سفر کنند و اگر باز هم موفق نشدند مجبور به حضور در مرکز هستند.
حضور در گلزار شهدا، حضور در جمع نخبگان، دانشگاه فرهنگیان، شرکت در مراسم گرامیداشت شهید صادق گنجی رایزن فرهنگی ایران در لاهور، و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برنامه‌های سفر قاضی زاده هاشمی به بوشهر است./ مهر

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group