دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: از اولویت های اساسی حوزه اقتصادی استان، رفع مشکلات واحدهای راکد و نیمه راکد استان بوشهر است که طی یکسال اخیر ۸۵ واحد به چرخه تولید بازگشته اند.

به گزارش دیارجنوب، علی باستین شامگاه یک شنبه در سی و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار کرد: برای بهبود وضعیت اشتغال جوانان بومی استان بوشهر، تقویت حوزه صنعت و تولید در دستور کار قرار گرفته و به هر میزان که واحدهای تولیدی از رکود خارج شوند، وضعیت اشتغال در شرایط مناسب تری قرار می گیرد.
وی افزود: ارائه تسهیلات بانکی، رفع مشکلات بیمه و مالیات، مشکلات زیرساختی، بازاریابی و تسهیل صادرات تولید از مواردی است که در این کارگروه بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام می‌شود.

bastin ostandari b
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ جلسه کارگروه برگزار و مشکلات بیش از ۴۰۰ کارگاه و بنگاه تولیدی، صنعتی و اقتصادی مشکل‌دار، بررسی و تا حد امکان در راستای رفع مشکلات آنها اقدامات لازم انجام شده است.
وی ادامه داد: در مجموع تاکنون ۴۵۰ دستور کار و ۴۲۵ مصوبه برای بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی و صنعتی استان انجام شده که پیگیری مصوبات و اجرایی شدن آنها مورد تاکید است.
باستین گفت: جلسات این کارگروه در راستای استمرار رسیدگی به مسائل و مشکلات بنگاه‌های تولیدی و تسریع در راه‌اندازی طرح‌های تولیدی و صنعتی است که با حضور فعالان صنعت و تولید و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود./ ایرنا

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group