دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز جمعه با حضور در روستای راهدار از توابع شهرستان دشتستان ضمن بازدید، با مردم این روستا دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

به گزارش دیارجنوب، در ابتدای این بازدید طی جلسه ای که با حضور آیت الله صفایی بوشهری، مدیرکل کمیته امداد استان، فرماندار دشتستان، دهیار و اعضای شورای اسلامی و جمعی از معتمدین در حسینیه پنج تن آل عبا این روستا برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن بررسی مسائل و مشکلات، دستوراتی در جهت رفع این مشکلات و موانع به مسئولان مربوطه ارائه کرد.

bazdid vali f rahdar 1
سپس نماز مغرب و عشاء به امامت آیت الله صفایی بوشهری با حضور اهالی روستا در مسجد 12 معصوم برگزار شد و بعد از سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مردم روستا به صورت چهره به چهره و از نزدیک مسائل و مشکلات خود از جمله اشتغال، وضعیت محیط زیست و رفع آلایندگی، مسئولیت های اجتماعی کارخانه های واقع در روستا، فضای سبز، رسیدگی به مستمندان روستا، وضعیت جاده و ... را با آیت الله صفایی بوشهری در میان گذاشتند.
آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار با تأکید بر حضور مسئولین در جمع مردم، اظهار کرد: مردم داری و خدمت به مردم عبادت است و همین نشست های ساده مسئولین با مردم و تعامل، بسیاری از مشکلات را حل می کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: روستای راهدار سابقه کهنی دارد و وجود خانواده های مستمند در این روستا، زیبنده شما و شهرستان دشتستان نیست.
وی ادامه داد: طی جلسه ای با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، قرار بر این شد که این کمیته در زمینه های مختلف از جمله تعمیر منازل مددجویان و مستمندان روستا، تأمین جهیزیه مددجویان، تأمین یخچال، فرش و ارزاق از جمله مرغ برای مددجویان و مستمندان روستا و ... به مستمندان این روستا رسیدگی و خدمات ارائه دهد.

bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1bazdid vali f rahdar 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group