دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مراسم نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان کنگان به مناسبت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور بسیجیان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا و عموم مردم برگزار شد. 

به گزارش دیارجنوب، مراسم نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان کنگان به مناسبت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور بسیجیان،ایثارگران،خانواده معظم شهدا و عموم مردم برگزار شد.
ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی خدمت بسیجیان،بسیج را یادگار ارزشمند و استراتژیک امام راحل (ره) دانست و افزود: در طی این چهار دهه از عمر با عزت انقلاب اسلامی بسیج به عنوان جلودار و میدان دار همه عرصه ها ظهور و بروز نمود.
سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده در ادامه بر نقش بسیج و بسیجی به عنوان ضامن امنیت ایران اسلامی و انقلاب تاکید نمود و افزود: وظیفه ما به عنوان طلایه داران انقلاب اسلامی علاوه بر حفظ و حراست از دستاورد های انقلاب اسلامی،در بحث جهاد تبیین و جریان روشنگری در جامعه نیز باید نقش ایفا کنیم که همواره مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی بوده است.
سپس در ادامه گروه سرود آوای انتظار شهرستان کنگان قطعه ای در وصف حاج قاسم سلیمانی اجرا نمودند. در ادامه برنامه با پخش زنده سخنان امام خامنه ای(مد ظله العالی) در دیدار با بسیجیان،حاضرین در مراسم به فرمایشات ایشان گوش جان سپردند.
همچنین در ادامه برنامه گروه سرود نجم الهدی شهرستان کنگان اثری با موضوع هفته بسیج اجرا نمود.در پایان از بسیجیان حائز رتبه های شهرستانی در جشنواره مالک اشتر تقدیر وتشکر به عمل آمد./ بسیج

kangan hamayesh 1kangan hamayesh 1kangan hamayesh 1kangan hamayesh 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group