سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۶۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی کامیون در این استان کشف و توقیف شد.

به گزارش دیارجنوب، سردار حیدر سوسنی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر روز گذشته گزارشی از پلیس مبارزه بامواد مخدر استان همدان دریافت کردند که بر اساس آن قاچاقچیان محموله سنگین مواد مخدری را تهیه و در صدد حمل آن از استان بوشهر به مقصد مورد نظر هستند.
وی ادامه داد: در این رابطه ۲ گروه از اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر به محورهای تردد احتمالی سوژه اعزام شدند و با تعقیب، مراقبت‌های پوششی و کنترل نامحسوسِ محور، یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در محور مواصلاتی شهرستان گناوه شناسایی و متوقف شد.

kashf mavadmokhader
سوسنی اعلام کرد: کامیون توقیفی با هماهنگی مرجع قضایی به ستاد فرماندهی استان منتقل شد که در بازرسی از آن ۱۹۲ بسته تریاک به وزن ۶۳۰ کیلو گرم که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاساز شده بود کشف و خارج شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این راستا یک قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار کرد: برخورد با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت مستمر و قاطعانه خواهد بود و پلیس برای ناکام گذاشتن قاچاقچیان مواد مخدر حد و مرز نمی‌شناسد ./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group