شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

با نزدیک شدن به مراحل حساس انتخابات در اسفندماه، شاهد تحرکات جدید کاندیداها در سطح شهرستان و غربالگری آن‌ها توسط مردم خواهیم بود.

به گزارش دیارجنوب، درحالی‌که تقریباً 15 روز تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مانده ترازوی رقبا در دشتستان مرتب در حال تغییر کردن است و کاندیداها برای جذب مردم و تشکیل ستاد قوی به روش‌های مختلفی دست می‌زنند.
در حال حاضر تقریباً تمامی کاندیداها لیدرهای اصلی خود را تعیین کرده و شاید چند کاندیدای ضعیف در دشتستان لیدرهای خود در بخش‌ها و حتی روستاها را تعیین نکرده‌اند.
کاندیداهای دشتستانی در حال حاضر بعد از تشکیل لیدرهای خود و جذب طرفدار و حامی در دشتستان به دنبال تعیین ستاد خود در مسیرهای همیشگی انتخابات در شهرهای بزرگ به‌ویژه شهر برازجان هستند.
دراین‌بین فضای مجازی بهترین مکان برای تاخت‌وتاز کاندیداها بوده و صحبت‌ها و حرف‌های خود را در این فضاها به مخاطبین اعلام می‌کنند و گاها شاهد درگیری بین یک مخاطب کاندیدای دیگر با کاندیدای دیگر یا حامی او در فضای مجازی هستیم.
طبق شنیده‌های دیارجنوب محمد مشتاقی از کاندیدای جوانی که هفته‌های قبل در مورد آن زیاد صحبت کردیم از نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی درخواست مناظره کرده همین موضوع باعث شد تا شاهد نقطه نظرات و مباحث متعددی از هواداران در فضای مجازی هستیم، ظاهراً این اقدام جسورانه کاندیدای جوان باعث شد تا نگاه‌ها به سمت ایشان معطوف شود و همه منتظر این رویارویی باشند البته تاکنون از طرف نماینده مجلس واکنش یا استقبالی دیده نشده است.
مشتاقی که فوق‌لیسانس مطالعات منطقه‌ای قفقاز و آسیای مرکزی و تحلیل‌گر مسائل غرب آسیا را در رزومه خود دارد و هم‌اکنون دانشجوی دکترای روابط بین‌الملل در دانشگاه تهران بوده و لیدرهای اصلی خود در شهرستان را تعیین کرده و صحبت‌های زیادی برای گفتن دارد.

نوروزی که این هفته تأییدیه خود را گرفته از انتخابات عقب نکشیده و حتی شایعات در خصوص تغییر حوزه انتخابیه‌اش را تکذیب کرد و در حال فعالیت در شهرستان است.
در خصوص رفتارهای کاندیداهای دشتستانی این هفته به دو مورد خواهیم پرداخت:
طبق شنیده‌های دیارجنوب یکی از طلافروشان شهر برازجان برای چاپ نقشه شهرستان و شهر برازجان به یکی از چاپخانه‌های شهر برازجان مراجعه کرده گویا یکی از اسپانسرهای این کاندیدا از قشر طلافروشان بوده است.
اما دومین رفتار یکی از کاندیداهای دشتستانی مربوط به یکی از شهرهای بزرگ دشتستان است آنجایی که حامیان و لیدرهای اصلی آن در شهر رژه رفته و مردم را که در حال خرید بوده برای جذب آرای کاندیدای خود تشویق و ترغیب کرده‌اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها در استان 158 داوطلب در 4 حوزه انتخابیه در حوزه دشتستان 30 نفر به رقابت خواهند پرداخت.
پورات افزود: در موضوع رقابت هم نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که هر چهار حوزه انتخابیه فضای رقابتی مطلوبی دارد و طیف‌های مختلف سیاسی نمایندگان خود رادارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در بحث سلامت انتخابات ضمن رعایت بی‌طرفی از طریق تمام تریبون‌ها و در جلسات مکرر هشدار لازم را به مدیران و دست‌اندرکاران انتخابات برای پیشگیری از فعالیت له یا علیه داوطلبان داده‌ایم و به‌صورت اختصاصی در جلسات شورای اداری شهرستان‌ها نیز به این امر تأکید شده است.

خبر مرتبط:

هجدهمین سری پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب / تحرکات جدید با غربالگری کاندیداها... (۱۴۰۲/۱۱/۲۶)

 شانزدهمین سری پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب / برنامه‌ریزی قوی و منسجم از کاندیداهای جوان در دشتستان... (۱۴۰۲/۱۱/۱۲)

 سری پانزدهم از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (۱۴۰۲/۱۱/۰۵)

چهاردهمین سری پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب / حضوری متفاوت از کاندیدای جدید در دشتستان... (۱۴۰۲/۱۰/۲۸)

سری سیزدهم از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (۱۴۰۲/۱۰/۲۱)

دوازدهمین سری پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (۱۴۰۲/۱۰/۱۴)

 سری یازدهم از پنجشنبه های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (1402/10/07)

دهمین سری از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان_ (۱۴۰۲/۰۹/۳۰)

 ایستگاه نهم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان_ (۱۴۰۲/۰۹/۲۳)

 قطار پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در مسیر اسفند به ایستگاه هشتم رسید... (۱۴۰۲/۰۹/۱۶)

 هفتمین سری از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۹/۰۹)

 سری ششم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان – پیش به‌سوی انتخاباتی پرشور ...(۱۴۰۲/۰۹/۰۲)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در ایستگاه پنجم - در مسیر بهارستان ...(۱۴۰۲/۰۸/۲۵)

 سری چهارم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۱۸)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر انتخابات... (۱۴۰۲/۰۸/۱۱)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۰۴)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان (۱۴۰۲/۰۷/۲۷)

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group