چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

 شنیده های این هفته به نوع تبلیغات و سخنرانی های کاندیداها پرداخته شده است.

به گزارش دیارجنوب، با توجه به نزدیکی انتخابات اسفندماه، شور انتخاباتی در دشتستان زیاد شده و هر فردی با شیوه های مختلف به معرفی و تبلیغ خود پرداخته است.
گفتنی است؛ یکی از کاندیداها در یکی از محافل سعدآباد از قبل با حامی و لیدر خود هماهنگ کرده بود که در حین سخنرانیش مرتب به مردم حرفهایش را تحسین کند و حرفهایش را تایید کند.

طبق شنیده ها در محفل کاندیدای دیگری در شهر وحدتیه بحث بین دو طرفدار کاندیداها بالا کشیده و محفل با بحث و جدل برهم خورده است.
براساس شنیده ها مسئول تبلیغات یکی از کاندیداها در شبانکاره که بسیار خود محبوب و پیگیر به مردم معرفی کرده بود به مردم در آن محفل وعده و قول پیگیری مشکلاتشان بصورت وِیژه در صورت پیروزی کاندیدای مورد حمایتش را داده است.
اما شنیده های ادامه دار در سعدآباد حاکی از آن است که حلقه های متصل یکی از کاندیداها، شماره های اکثریت مردم را گرفته و در دفتر رابطشان برای هماهنگی های بیشتر در ایام های بعدی و تبلیغات ثبت کرده و از انها برای تبلیغات محله شان استفاده خواهد کرد.
شنیده ها در شهر دالکی حاکی از ان است که که لیدر یکی از کاندیداها از مردم خواسته تا ایده های خود را برای سخنرانی کاندید خود مطرح کنند این کار مُضحکِ لیدر باعث شد تا مردم با خنده از این حرف او پذیرایی کنند.
اما در منطقه ارم شنیده شده یکی از کاندیداها که برای سخنرانی و جلب رای بین مردم حضور یافته از بس قول و وعده های خنده دار داده مردم ابتدا از حرفهایش ناراحت و سپس محفل را ترک کده اند.

در سری قبلی پنجشنبه های انتخاباتی دیارجنوب یکی از مطالب به مذاق کاندیدی خوش نیامد و هوادارانش در پیامی ضمن توهین و افترا به مدیر پایگاه خبری تهدید به شکایت کردند و البته موضوع فوق را در یکی از وبلاگ یا کانالهای خبری نچندان مطرح شهرستان با عنوان تکذیبیه منعکس کردند که باطلاع میرساند مطلب فوق کاملا موثق بوده است.
اکبر پورات رئیس ستاد انتخابات استان بوشهرگفت : در حال حاضر روند بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت نظارت استان دنبال می‌شود و براساس زمانبندی این فرایند تا 14 دی ماه ادامه خواهد یافت
صادق بوستانی رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان بوشهر یادآور شد: طبق ماده ۱۷ قانون انتخابات، قوه قضائیه شعبه‌هایی را در شهرستان اختصاص داده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تخلفات انتخاباتی که از سوی هیئت بازرسی انتخابات استان گزارش و اعلام شود رسیدگی کنند.

 

خبر مرتبط:

دهمین سری از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان_ (۱۴۰۲/۰۹/۳۰)

 ایستگاه نهم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان_ (۱۴۰۲/۰۹/۲۳)

 قطار پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در مسیر اسفند به ایستگاه هشتم رسید... (۱۴۰۲/۰۹/۱۶)

 هفتمین سری از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۹/۰۹)

 سری ششم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان – پیش به‌سوی انتخاباتی پرشور ...(۱۴۰۲/۰۹/۰۲)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در ایستگاه پنجم - در مسیر بهارستان ...(۱۴۰۲/۰۸/۲۵)

 سری چهارم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۱۸)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر انتخابات... (۱۴۰۲/۰۸/۱۱)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۰۴)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان (۱۴۰۲/۰۷/۲۷)


.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group