چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

با نزدیک‌تر شدن به زمان اعلام صلاحیت‌های کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های کاندیداها شکل جدیدی به خود گرفته و سبب شده تا این روزها تنور انتخابات به داغی روزهای گذشته نباشد.

به گزارش دیارجنوب، در هفته‌های گذشته به بررسی وضعیت کاندیداهای مختلف در شهرهای شهرستان دشتستان پرداخت و به‌نوعی همان شرایطی که در هفته‌های گذشته حکم‌فرما بوده همچنان پایدار است.
اما نکته حائز اهمیت، شکل جدید فعالیت کاندیداها در شرایط بازه زمانی فعلی است.
ازآنجاکه به زمان اعلام صلاحیت‌ها نزدیک می‌شویم، فعالیت کاندیداها با رعایت ملاحظات بیشتری دنبال می‌شود و اولویت برخی از گزینه‌های جدی رأی آوری در این انتخابات فعالیت توأمان با آرامش است.
البته چنین سیاستی متعاقباً فضای انتخاباتی در دشتستان را نیز دچار تغییراتی کرده است و سبب شده تا این روزها تنور انتخابات به داغی روزهای گذشته نباشد.
همچنین باید به این نکته اشاره کرد که طی روزهای آینده اتفاقات پرسروصدایی در دشتستان رخ خواهد داد و رد و تائید صلاحیت‌ها دستخوش تغییراتی خواهد شد.
دیارجنوب به‌زودی آیتم‌های جدیدی ازجمله؛ بررسی دوئل‌های انتخاباتی در شهرهای مختلف دشتستان اضافه خواهد.

شنیده‌های دیارجنوب حاکی از آن است که جوانان دو روستا در دشتستان به یکی از کاندیداها اعلام حمایت کرده‌اند و دریکی از روستاها کاندیدای قدیمی که این بار در گود انتخابات قدم نگذاشته برای حمایت از یک کاندید اعلام آمادگی کرده است.
طبق شنیده‌های دیارجنوب دو کاندید در برخورد باهم دریکی از مراسمات سطح شهرستان بدون هیچ‌گونه احوالپرسی از کنار هم رد شده‌اند که این رفتار به مذاق هیچ‌کدام از مردمی که در آن مراسم بوده‌اند خوش نیامده و گویا تعدادی از جوانان به آن‌ها طعنه هم زده‌اند.
مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان بوشهر گفت: ۸۸ نفر از داوطلبان اعتراض خود را در زمان یادشده در سامانه ثبت و بارگذاری کردند که هیئت نظارت و هیئت مرکزی بر اساس قانون ۵۰ روز فرصت بررسی دارند.
رضایی ادامه داد: بیشتر افراد که در هیئت‌های اجرایی عدم تائید یا عدم احراز شدند ازنظر پرونده مشکل و درزمینهٔ سابقه اجرایی و مدرک تحصیلی مشکل داشتند.
وی اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته با هیئت مرکزی به این افراد فرصت داده می‌شود تا نقص‌های پرونده خود را اصلاح کنند.
رضایی افزود: افرادی که توسط هیئت‌های اجرایی تائید، عدم تائید و یا عدم احراز شدند احتمال دارد نظر هیئت مرکزی مخالف هیئت اجرایی باشد.

 

خبر مرتبط:

 سری ششم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان – پیش به‌سوی انتخاباتی پرشور ...(۱۴۰۲/۰۹/۰۲)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در ایستگاه پنجم - در مسیر بهارستان ...(۱۴۰۲/۰۸/۲۵)

 سری چهارم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۱۸)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر انتخابات... (۱۴۰۲/۰۸/۱۱)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۰۴)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان (۱۴۰۲/۰۷/۲۷)


.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group