پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 | Thursday 9 May 2024

تنور انتخابات در فرصت ۴۳ روز باقیمانده با حضور کاندیداهای باتجربه و جدید در دشتستان داغ تر شده است.

به گزارش دیارجنوب، هرچه به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم عرصه انتخابات در دشتستان دستخوش تغییرات جدید و تنور آن در این شهرستان گرم‌تر می‌شود.
شنیده‌های دیارجنوب حاکی از آن است که طرفداران ستوده همچنان چشم‌انتظار تائید شدن این کاندیدا هستند لیدرهای ستوده هنوز نا امید نشده‌ و به کار خود ادامه می‌دهند و جلساتی در آبپخش و شبانکاره برگزار کرده‌اند تا خبر تائید شدن آن برسد.
نوروزی هم با ثبت اعتراض خود منتظر اعلام خبر تائید صلاحیت است تا دوباره باقدرت در عرصه انتخابات حضور یابد.
طبق شنیده‌های دیارجنوب در بین این داوطلبین، کاندیداهای جوان و پرتلاش دشتستان همچون امیری و مشتاقی به تحرکات خوبی در سطح شهرستان دست‌زده‌اند.
کاندیدای جوان و پرانرژی دشتستانی محمد مشتاقی از تبار روستای دشتی اسماعیل‌خانی دارای فوق‌لیسانس مطالعات منطقه‌ای قفقاز و آسیای مرکزی است کسی که بنیان‌گذار سه‌شنبه‌های مهدوی و تحلیل‌گر مسائل غرب آسیاست ؛ چندین جلسه در برازجان و روستاهای آبپخش و شبانکاره برگزار کرده و لیدرهای خود را تعیین کرده است تا خود را پیروز انتخابات ببیند.

کمال امیری از کارمندان شرکت نفت فلات قاره ایران ازجمله کاندیدای جوان و باپشتکار دشتستانی متولد شهر برازجان است که خود را از مدعیان انتخابات در حوزه دشتستان می‌داند. وی دارای فوق‌لیسانس مهندسی شیمی بوده در اندک فرصت باقیمانده می‌خواهد عرصه انتخابات در دشتستان را بنام خودکرده و با کمک دوستان نفتی خود علاوه بر جلساتی که تاکنون در شبانکاره، وحدتیه و تنگ ارم برگزار کرده برنامه‌ریزی قوی برای پیروزی در عرصه انتخابات داشته باشد.

در سری انتخاباتی هفته قبل دیارجنوب ، رفتار کاندیداها موردبررسی قرار نگرفت و مخاطبین دیارجنوب در نظرات خود نسبت به این موضوع درخواست بررسی کردند که در این هفته به آن می‌پردازیم.
شنیده‌شده یکی از کاندیداهای دشتستان لیدر یکی دیگر از کاندیداها را جذب کرده که همین موضوع باعث شده تا درگیری لفظی کوچکی بین دو کاندید ایجاد شود ؛ گفتنی است لیدر فوق در بخش مرکزی دشتستان در دوره‌های قبل عملکرد خوبی داشت.
البته این جذب لیدر کاندیدا ادامه داشته و شنیده‌شده در دفتر یکی از کاندیداهای دیگر هم به لیدر طرف مقابل پیامک فرستاده و برای جذب او تلاش کرده‌اند که موفق آمیز نبوده است.
اما چندی پیش در سری هفتم پنجشنبه‌های انتخاباتی دو کاندیدا در برخورد باهم هیچ‌گونه احوالپرسی و سلامی نکرده بودند که این بار ورق برگشته و همان دو کاندیدا در یک مراسم فاتحه باهم روبرو شدند ولی این بار با سلام و احوالپرسی همراه بود.
شنیده‌شده در جلسه یکی از کاندیداها در روستاهای بخش سعدآباد نحوه پذیرایی کیک و آبمیوه با مردم خوب نبوده که همین موضوع باعث واکنش‌هایی از سوی مردم در آن جلسه به همراه بود.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: اکنون فرایند انتخابات تا پایان اعتراض به نتایج بررسی صلاحیت‌ها در هیات نظارت استان که از تاریخ 17 تا 19 دی‌ماه بود به اتمام رسیده است.
پورات با اشاره به اینکه تاکنون 122 نفر در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر تائید صلاحیت شده‌اند، افزود: در همین راستا حدود 100 نفر اعتراض خود را در سامانه ثبت کردند و در دور جدید بر اساس قانون تا 19 بهمن‌ماه شورای نگهبان مهلت رسیدگی خواهند داشت.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار کرد: ازجمله برنامه‌های ما در استان تا قبل از 11 اسفندماه، برگزاری همایش رأی اولی‌ها با محوریت اداره کل آموزش‌وپرورش خواهد بود.

 

خبر مرتبط:

سری سیزدهم از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (۱۴۰۲/۱۰/۲۱)

دوازدهمین سری پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (۱۴۰۲/۱۰/۱۴)

 سری یازدهم از پنجشنبه های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (1402/10/07)

دهمین سری از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان_ (۱۴۰۲/۰۹/۳۰)

 ایستگاه نهم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان_ (۱۴۰۲/۰۹/۲۳)

 قطار پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در مسیر اسفند به ایستگاه هشتم رسید... (۱۴۰۲/۰۹/۱۶)

 هفتمین سری از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۹/۰۹)

 سری ششم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان – پیش به‌سوی انتخاباتی پرشور ...(۱۴۰۲/۰۹/۰۲)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در ایستگاه پنجم - در مسیر بهارستان ...(۱۴۰۲/۰۸/۲۵)

 سری چهارم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۱۸)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر انتخابات... (۱۴۰۲/۰۸/۱۱)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۰۴)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان (۱۴۰۲/۰۷/۲۷)


.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group