پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 | Thursday 9 May 2024

با نزدیک شدن به‌روزِ اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات نظارت، کاندیداها از آخرین وضعیت خود برای حضور قوی در میدان انتخابات مطلع خواهند شد.

به گزارش دیارجنوب، همچنان کاندیداهای دشتستانی در حال استفاده از روش‌های مختلفی برای جلب رأی و به دست آوردن لیدرهای اصلی و فرعی در روستاهای شهرستان هستند.
با توجه به اینکه در چند روز آینده نتایج صلاحیت‌ها توسط هیات نظارت به کاندیداها اعلام خواهد شد بی‌شک کاندیداها آخرین متد خود را برای حضور قوی بکار خواهند برد.
ابراهیم رضایی نماینده دشتستان که از کاندیداهای قوی این دوره محسوب می‌شود برنامه‌های کاری خود در شهرستان را از قبل فشرده‌تر و قوی‌تر کرده و در همه محفل‌ها در شهرها عملکردهای خود را بیان می‌کند و همین موضوع برگ برنده این کاندیدا شده است.
البته انتظار بیشتری از طرفداران نزدیک آقای رضایی می‌رفت که در مطالب قبلی انتخاباتی سریع جبهه‌گیری نکنند و با تهدید و تهمت، کم‌ظرفیتی خود را نشان ندهد هرچند این حرکت اصلاً ربطی به نماینده دشتستان نداشته و مربوط به یکی از حامیان نزدیک وی بوده است.
شنیده‌شده که محمدحسین ستوده از دیگر کاندیداهای قوی در دشتستان، لیدرهای خود در شهرها و روستاها را تشکیل داده و با انسجام قوی همچنان در رقابت انتخابات حضور داشته و با کمک نیروی توانمند و قوی خود یعنی برادرش همچنان از رقبای اصلی بشمار می‌رود.
از کاندیداهای اصلاحات همچنان حرکت و برنامه قدرتمندی شنیده نشده و در هفته‌های بعدی احتمالاً برنامه‌های آن‌ها با گرفتن تأییدیه شروع خواهد شد.

«جلسه خارج از محدوده انتخاباتی» شنیده‌شده دو نفر از کاندیداها در خارج از شهرستان و حتی استان جلسات و محافلی را برای جلب رأی برگزار کردند که ازجمله این جلسات در شهرهای کنارتخته، بندر ریگ و روستای سمل بوده و گویا این جلسات با استقبال خوبی روبرو شده است.

«با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشه» طعنه پیرمردی در پایان سخنرانی یکی از کاندیدا در روستاهای بوشکان است. در این محفل، کاندیدایی که به نظر می‌رسد به‌زور خود را در جمع مردم قرار داده بود در حرف‌های سخنرانی خود قول پیگیری مشکلات روستاهای بوشکان را داده که ازجمله قول‌های او تعریض راه بوشکان به کلمه، ارائه تسهیلات کم‌بهره به همه مردم علی‌الخصوص کشاورزان و تغییر و دگرگونی در شهر بوده است.

«تاکسی رایگان» شیوه یکی دیگر از کاندیدای دشتستانی است که در بین راه‌ها مسافران را سوار و ابتدا حرف انتخابات را پیش کشیده و یکی دیگر از سرنشینان خودرو به تعریف از کاندیدا پرداخته و در آخر کاندیدا خودش را معرفی می‌کند و جالب اینجاست که میگویند اصلاً هدف از سوار کردن مسافر معرفی کاندیدا نبوده ولی طبق شنیده‌های دیارجنوب چندین بار این روش مورد استفاده قرار گرفته است.

استاندار بوشهر تعداد شعب اخذ رأی استان بوشهر در انتخابات پیش‌رو را 784 صندوق و شعب اخذ رأی اعلام و خاطرنشان کرد: از این تعداد 223 شعبه سیار و 561 صندوق ثابت است.
محمدی زاده ادامه داد: از شعب اخذ رأی استان بوشهر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفند، 471 صندوق شهری و 313 صندوق و شعبه روستایی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: به‌موازات ثبت شعب، تست پوشش آنتن دهی دستگاه‌های احراز هویت در محل شعب را با تیم‌های مختلف در سراسر استان دنبال شده و نزدیک به 90 درصد از شعب با موفقیت تست پوشش آنتن دهی صورت پذیرفته است.
وی افزود: 14 دی‌ماه نتایج بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات نظارت اعلام خواهد شد و مبنای ما برگزاری انتخاباتی مسئولانه و نگاه برابر به همه داوطلبان و جریانات سیاسی است.
اکبرپورات با تأکید بر اینکه ما مکلف به برگزاری انتخاباتی سالم و مطابق مر قانون هستیم، گفت: قطعاً از ظرفیت جوانان در جهت تبیین انتخابات و ایده و ابتکارات از نخبگان استفاده خواهیم کرد و باید بی‌طرفی در ستاد انتخابات ملموس باشد.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: صداوسیمای مرکز بوشهر با دعوت از کارشناسان سیاسی با طیف و سلیقه‌های مختلف سیاسی و ایجاد برنامه برای گفتگو و مناظره در راستای افزایش مشارکت انتخابات مدنظر قرار دهد.
پورات با اشاره به اینکه حمایت از رسانه‌ها از اولویت‌های ما در استان بوشهر است، بیان کرد: به‌زودی تور راهیان پیشرفت برای اعضای شورای اطلاع‌رسانی و شورای فضای مجازی استان برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: همچنین از اعضای شورای اطلاع‌رسانی جهت ارائه و بیان راهکار و پیشنهادهای خود در راستای برگزاری انتخابات در جلسه ستاد انتخابات استان دعوت خواهیم کرد.

 

خبر مرتبط:

 سری یازدهم از پنجشنبه های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (1402/10/07)

دهمین سری از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان_ (۱۴۰۲/۰۹/۳۰)

 ایستگاه نهم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان_ (۱۴۰۲/۰۹/۲۳)

 قطار پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در مسیر اسفند به ایستگاه هشتم رسید... (۱۴۰۲/۰۹/۱۶)

 هفتمین سری از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۹/۰۹)

 سری ششم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان – پیش به‌سوی انتخاباتی پرشور ...(۱۴۰۲/۰۹/۰۲)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در ایستگاه پنجم - در مسیر بهارستان ...(۱۴۰۲/۰۸/۲۵)

 سری چهارم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۱۸)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر انتخابات... (۱۴۰۲/۰۸/۱۱)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۰۴)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان (۱۴۰۲/۰۷/۲۷)


.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group