چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

درحالی‌که کمتر از یک ماه به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای مانده، شاهد برنامه‌ریزی قوی و منسجم از کاندیداهای جوان در دشتستان هستیم.

به گزارش دیارجنوب، درحالی‌که روز 19 بهمن سری آخر از تائید صلاحیت داوطلبین توسط هیات نظارت اعلام خواهد شد همچنان برخی از کاندیداهای تائید نشده لیدرهای خود را حفظ کرده‌اند تا بلکه در روز 19 بهمن بتوانند دوباره به عرصه انتخابات برگردند و تنور انتخابات را داغ‌تر از قبل کنند.

هرچند شانس دو کاندیدای قدیمی که از دوره‌های قبل در انتخابات دشتستان حضورداشته‌اند مقداری بیشتر باشد ولی باگذشت هفته‌های قبل داوطلبین جوان و با برنامه با جذب لیدرهای قوی در دشتستان وزنه رقابت در دشتستان را تقریباً متعادل کرده‌اند.

در هفته‌های آینده بی‌شک شاهد کناره‌گیری برخی کاندیداهای جوان در دشتستان به نفع دیگری خواهیم بود تا درنهایت کاندیداهایی که در عرصه رقابت باقی می‌مانند برای همه مشخص شود.

شورای وحدت نیروهای انقلابی شهرستان دشتستان هنوز از کاندیدای خاصی حمایت نکرده و طی نشست‌هایی که تاکنون برگزارشده به جمع‌بندی کامل نرسیده‌اند البته شنیده‌های دیارجنوب حاکی است که دو هفته آینده این شورا کاندیدای موردحمایت خود را اعلام خواهند کرد.

محمد مشتاقی از کاندیداهای جوان و با برنامه حاضر در رقابت انتخابات دشتستان نشست‌های خوبی با اهالی ورزش و همچنین جمعی از لر زبانان مقیم ساکن برازجان برگزار کرده و همچنین لیدرهای خود را بعد از شهرها در روستاهای مختلف انتخاب کرده تا کفه ترازو انتخابات دشتستان را به نفع خود سنگین‌تر کند.

شنیده‌های دیارجنوب حاکی از این است که دو کاندیدای جوان در دشتستان به نفع محمد مشتاقی کناره‌گیری خواهند کرد و لیدرهای خود را در اختیار این داوطلب جوان قرار می دهند.

گویا مطلب هفته قبل رفتار کاندیداها در دشتستان در خصوص اینکه یکی از کاندیداها ماشین پراید برای جذب لیدر به او داده و در این کار موفق نبوده به مذاق آن کاندیدا خوش نیامده و اعتراض خود را به این پایگاه خبری اعلام کرده هرچند نامی از آن داوطلب در متن برده نشده بود.

این هفته یکی از کاندیداهای دشتستان که گویا وقت زیادی داشته بعد از حضور در مراسمات فاتحه در مساجد به آرامگاه یکی از روستاهای بخش مرکزی رفته و خودش را به کی از کاندیداهایی که در آنجا حضورداشته معرفی کرده و بعداً متوجه این اشتباه خود شده است.

دریکی از روستاهای دیگر بخش مرکزی دشتستان شاهد هنرنمایی رفتار یکی از کاندیداهای دیگر بوده‌ایم آنجا که وی در پایان نشست خود با مردم، به‌اشتباه بجای ماشین خود سوار ماشین دیگری شده و طعنه‌هایی در جواب این حرکت خود از سرنشینان خودرو شنیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: راه‌اندازی شبکه‌های اختصاصی در 4 حوزه انتخابیه استان اقدام بی‌سابقه در راستای معرفی داوطلبان است که قطعاً در ایجاد شور انتخاباتی و شناخت بهتر مردم از داوطلبان خود کمک خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: در حال حاضر 145 نفر از داوطلبین چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر توسط هیات نظارت تائید صلاحیت شده‌اند که احتمال افزایش آن تا 19 بهمن‌ماه وجود خواهد داشت.

 

خبر مرتبط:

 سری پانزدهم از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (۱۴۰۲/۱۱/۰۵)

چهاردهمین سری پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب / حضوری متفاوت از کاندیدای جدید در دشتستان... (۱۴۰۲/۱۰/۲۸)

سری سیزدهم از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (۱۴۰۲/۱۰/۲۱)

دوازدهمین سری پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (۱۴۰۲/۱۰/۱۴)

 سری یازدهم از پنجشنبه های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان ... (1402/10/07)

دهمین سری از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان_ (۱۴۰۲/۰۹/۳۰)

 ایستگاه نهم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان_ (۱۴۰۲/۰۹/۲۳)

 قطار پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در مسیر اسفند به ایستگاه هشتم رسید... (۱۴۰۲/۰۹/۱۶)

 هفتمین سری از پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۹/۰۹)

 سری ششم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان – پیش به‌سوی انتخاباتی پرشور ...(۱۴۰۲/۰۹/۰۲)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان در ایستگاه پنجم - در مسیر بهارستان ...(۱۴۰۲/۰۸/۲۵)

 سری چهارم پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۱۸)

 پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر انتخابات... (۱۴۰۲/۰۸/۱۱)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان-در مسیر اسفند... (۱۴۰۲/۰۸/۰۴)

پنجشنبه‌های انتخاباتی دیارجنوب در دشتستان (۱۴۰۲/۰۷/۲۷)

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group