يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در راستای تحکیم و تقویت بنیان خانواده، 741 سری جهیزیه در سال گذشته به نوعروسان مددجو تحت حمایت اهدا شد.

 

به گزارش دیارجنوب ، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، در این خصوص اظهار داشت:پرداخت کمک هزینه ازدواج، فقرزدایی و تثبیت زندگی زناشویی یکی از محورهای اصلی مورد نظر این نهاد است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه با اشاره به خدمات امداد در بخش ازدواج به جامعه هدف، گفت: پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به فرزندان پسر، یکی از بخش‌های مهم حوزه حمایتی این نهاد است.

وی خاطر نشان کرد: در سال 1402 تعداد 741سری جهیزیه جمعا به ارزش 29 میلیارد و 700 میلیون تومان تامین و بین جوانان تحت حمایت این نهاد با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده توزیع شده است.

روشن ارزش هر سری جهیزیه را بیش از 40 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ترویج ازدواج بهنگام، آگاهانه و آسان بین جوانان و زنان سرپرست خانوار، تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از شیوع آسیب‌های فردی اجتماعی و آسایش و سلامت کانون خانواده از جمله اهداف و رویکردهای امر ازدواج آسان در کمیته امداد است.
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group