يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

در مراسمی با حضور مسئولان استانی به مناسبت بزرگداشت مقام معلم از معلمان شهر عالیشهر تجلیل شد.

به گزارش دیارجنوب، به مناسبت هفته معلم و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، عصر یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همایش تجلیل از تمامی معلمان شاغل درمدارس این شهردر مجتمع فرهنگی هنری آفتاب برگزار شد.
این مراسم باحضور بیش از ۴۰۰ معلم مشغول به خدمت در مدارس دولتی و غیردولتی شهر عالیشهر، امام جمعه محترم، مدیرکل محترم آموزش و پروش استان بوشهر، ریاست آموزش و پروش شهرستان و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی، خدماتی و فرهنگی شهر عالیشهر برگزار شد.

tajlil moalem alishahr 1
دراین مراسم مهندس حسین محمدی شهردارعالیشهر ضمن عرض خیرمقدم خدمت مهمان حاظر در جلسه، از استقبال بی نظیر معلمین نسب به دعوت شهرداری و شورای اسلامی شهر ابراز خرسندی نموند.
همچین شهردار عالیشهر افزود: که باتمام وجود افتخارمیکنیم که همه ما در هرجایگاه و پست و مقامی باشیم فرماندار، بخشدار، شهردار، وکیل و وزیر، دانش آموخته و شاگرد شمامعلمین بوده و هستیم و به این شاگردی افتخار میکنیم.
عبدل حیدر زاده رئیس شورای اسلامی شهرعالیشهر اظهار داشتند : مقام معلم از چنان جایگاه رفیعی برخوردار است که هر آزاده و اندیشمندی خود را مدیون تلاشهای معلم میداند.
همچنین وی روز معلم را از طرف خود و سایر اعضای محترم شورای اسلامی شهر به همه معلمان، فریختگان، اساتید حاضر در مراسم تبریک گفت.
علی موحدی مدیر کل آموزش و پروش ضمن عرض تبریک به مناسبت روز معلم به همه فرهنگیان حاضر در جلسه افزودن: اقدام بسیار ستودنی شهردار و اعضائ محترم شورای اسلامی شهر عالیشهر، امام جمعه ، پرسنل شهرداری عالیشهر و سایر مسئولین شهر عالیشهر این بود که گل به دست در بدو ورود به احترام معلمان و فرهنگیان شهر عالیشهر ایستادند که این کار بزرگی است و معلمان که عمر جانمان راطبق اخلاص می گذاریم و هیچ توقع مادی نداریم جز احترام و حرمت گذاشتن، انتظار دیگری نداریم.
مدیرکل آموزش و پروش گفت: این انتظار و توقع اولین نفعش و سودش به حال این جامعه است وحال همین فضایست که درآن هستیم یعنی اگه ماکمک کنیم سایه معلم بلندترین باشد و سایه آموزش پروش ، به پله های بالاترخواهیم رسید.
وی گفت: اگر معلم بالا باشد میتواندباتربیت نیروی انسانی و در افزایش سرمایه اجتماعی برای نظام جمهوری اسلامی قطعا قوی تر باشد.
امام جمعه شهر عالیشهر در این آیین، تجلیل از معلم را وظیفه ی همه مردم یک جهان خواند که واجب شرعی و وجدانی است.
وی تاکید کرد: اگر معلم خلق نمیشد انسان و جوامع انسانی به رشد و تعالی نمی رسید.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از معلمان ومدیران مدراس شهر عالیشهر با تقدیم هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 tajlil moalem alishahr 1tajlil moalem alishahr 1tajlil moalem alishahr 1tajlil moalem alishahr 1tajlil moalem alishahr 1tajlil moalem alishahr 1tajlil moalem alishahr 1tajlil moalem alishahr 1tajlil moalem alishahr 1

 

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group