چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۳۷۷ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۰۵ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: ۱۵۵ تن برنج و ۱۰۹ تن شکر به طرح مواسات این استان اختصاص یافت.

۱۰۵ مورد جدید مبتلا به کرونا در استان بوشهر روز چهارشنبه 7 خردادماه شناسایی و تایید شد.

استاندار بوشهرگفت: آتش سوزی اخیر دهرود دشتستان و خائیز تنگستان این استان باعث از بین رفتن ۶۲۰هکتار از مراتع شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به سم‌پاشی ۴۰ هزار هکتار اراضی استان علیه آفت ملخ گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده موج جدید ریزش و هجوم ملخ‌های صحرایی از اواخر خرداد به استان بوشهر آغاز می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران پلیس فتای استان بوشهر 30 نفر از انتشار دهندگان شایعات در خصوص ویروس کرونا در فضای مجازی استان بوشهر شناسایی و تحویل دادسرا شدند.

رئیس اداره تاسیسات شهرداری بندر بوشهر گفت: سقوط آلاچیق بتنی ساحل بوشهر در شب گذشته باعث مصدومیت سه نفر شد و آنان را روانه بیمارستان کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: طی روزهای جمعه تا دوشنبه به سبب وزش باد، خیزش گرد و خاک به صورت محلی و نفوذ گرد و غبار از مناطق مجاور و کشورهای همسایه (کویت و عراق) در سطح استان پیش بینی می‌شود.
به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز چهارشنبه افزود: بررسی نقشه‌های پیش یابی جوی و دریایی نشان می دهد در ساعت‌هایی از وقت امروز با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی بر روی دریا، خلیج فارس در قسمت‌های شمالی تا حدودی متلاطم خواهد بود.
وی بیان کرد: همچنین پیش بینی می‌شود جو استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه به نسبت آرام باشد اما از روز شنبه هفته پیش رو سرعت وزش بادهای شمالی بر روی دریا و بخش‌هایی از مناطق شمالی و مرکزی استان بطور قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت.

gard ghobar
مساعدی افزود: همچنین از فردا و طی روزهای آینده دمای هوا در سطح استان به خصوص مناطق غیر ساحلی روند افزایشی خواهد داشت.
وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد، در مناطق شرقی در ساعاتی از بعد از ظهر و شب افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی و فردا در برخی نقاط با مه صبحگاهی پیش بینی می‎شود.
مساعدی گفت: در این مدت جهت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی استان به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۲ و امروز گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی اظهارداشت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی طی ساعت‌هایی از وقت امروز و امشب گاهی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.
مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۰۴ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۴:۰۶ بامداد، مد دوم ساعت ۱۱:۱۷ و جزر دوم ساعت ۱۹:۱۹ خواهد بود./ایرنا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 174 تن برنج و 90 تن شکر طرح تنطیم بازار سهمیه اختصاصی یافته به این شهرستان است که با قیمت مصوب کارگروه تنطیم بازار کشور بین اقشار مختلف جامعه بصورت مستمر در حال توزیع است.

با تصمیم ستادکرونا، صحن های امامزادگان استان بوشهر بازگشایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر به شهروندان بوشهری توصیه کرد به منظور جلوگیری از دسترسی سارقان به طلا و جواهرات خود آنها را در صندوق امانات بانک ها نگهداری کنند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group