چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 | Wednesday 8 May 2024

جلسه تودیع و معارفه شهردار جدید آب پخش در دفتر فرمانداری دشتستان برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر گفت: شهرداری‌ها باید در پیشگیری از تخلفات ساختمانی نظارت جدی‌تری داشته باشند.

قیمت انواع حبوبات در بازار بوشهر در پنج ماه اخیر از ۳۳ درصد تا ۱۴۰ درصد گران شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهرگفت: آتش سوزی ارتفاعات مراتع کوهستانی غرب منطقه دهرود بخش ارم شهرستان دشتستان پس از چهار شبانه روز تلاش نیروهای مختلف مردمی و یگان حفاظت منابع طبیعی مهار شد.

استاندار بوشهر گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، امتحانات پایه نهم و دوازدهم در استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

۱۳ مورد جدید مبتلا به کرونا در شهرستان دشتستان روز سه شنبه ۶ خردادماه شناسایی شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی جوی و دریایی نشان می‌دهد وزش بادهای شمالی در این استان تداوم دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سودجویان در سال‌های اخیر به نام شناورهای کاغذی ( شناورهایی که فقط سند کاغذی جعلی دارند و وجود خارجی و فیزیکی ندارند) در این استان ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر گازوئیل به ارزش یکهزار و ۲۳۰ میلیارد ریال قاچاق کردند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با تأیید آزمایشگاه تشخیص کرونا، ۲۶ مورد جدید به لیست مبتلایان به این ویروس در استان بوشهر افزوده شد.

سالانه افزون بر ۱.۵ میلیون تن انواع محصول کشاورزی و دامی در استان بوشهر بخش‌های زارعی، باغی، صیفی‌جات، خارج از فصل و محصولات شیلاتی تولید می‌شود که نقش مهمی در تامین مواد غذایی کشور دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: با پی‌گیری‌های انجام شده از طریق سازمان جنگل‌ها و مراتع، وزارتخانه های کشور و دفاع یک فروند بالگرد آبپاش از شیراز به قصد مهار آتش در منطقه دهرود سفلی بخش ارم شهرستان دشتستان به پرواز درآمده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group