يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 174 تن برنج و 90 تن شکر طرح تنطیم بازار سهمیه اختصاصی یافته به این شهرستان است که با قیمت مصوب کارگروه تنطیم بازار کشور بین اقشار مختلف جامعه بصورت مستمر در حال توزیع است.

به گزارش دیارجنوب، شهیوار قایدی روز سه شنبه در این رابطه گفت: در راستای پوشش حداکثری توزیع کالاهای اساسی طرح تنطیم بازار در شهرستان دشتستان طبق مصوبه کارگروه تنطیم بازارتاکنون 174 تن برنج و بیش از 90 تن شکر با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اولویت قرار دادن اقشار آسیب پذیر در حال انجام است.
قایدی با اشاره به لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در جامعه به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا تصریح کرد: طبق مصوبات کارگروه تنطیم بازار شهرستان دشتستان این اداره در تلاش است تا توزیع کالاهای یاد شده را به گونه‌ای مدیریت کند تا مشکلی برای سلامت جامعه پیش نیاید.

ghayedi samt


وی اضافه کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با تخصیص سهمیه‌ای به طرح مواسات و تحت پوشش قرار دادن سایر افراد بی بضاعت در شهرها و روستاها در اجرای عدالت و برخورداری حداکثری اهتمام ورزیده است که این خود بخشی دیگراز اقدام‌های صورت گرفته در ارتباط با توزیع کالاهای اساسی است.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: این اداره با گران و کم فروشی برخورد جدی و قانونی می‌کند و همشهریان گرامی می‌توانند هرگونه تخلف را با شماره ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند./

استان بوشهر

Template Design:Dima Group