يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

رئیس اتاق بازرگانی استان بوشهر گفت: لنج‌های سفاری با معرفی کارگزار می‌توانند سفرهای خود به بنادر امارات را از سر بگیرند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: آتش سوزی در پارک جنگلی عامری بندر دیلم شب گذشته اتفاق افتاده و بامداد امروز به طور کامل.مهار شده است.

رئیس شورای اسلامی روستای رستمی شهرستان تنگستان گفت: آنچه می گویم اغراق نیست و واقعیت منطقه است، اینجا مردم با آب کولر صورتشان را می شویند یا وضو می گیرند، این واقعا زیبنده منطقه ما نیست.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت به مردم اولویت کاری برای ما است و مسئولان در هر جایگاهی با نگاه خدمت به مردم مورد حمایت خواهند بود.

فرماندار دشتی بر ضرورت انجام کارهای پژوهشی متناسب با نیاز شهرستان تاکید کرد.

این روزها کم‌آبی شدید در روستاهای شهرستان تنگستان مشکلات زیادی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده است که باید راهکارهای اساسی برای عبور از این مشکلات اتخاذ شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتی از توزیع سه هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان خبر داد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: به اطلاع عموم همشهریان محترم می‌رسانیم به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ارایه خدمات بهداشتی درمانی در مراکز خدمات جامع سلامت مال خلیفه ای و محمدصالحی تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: طی تماس‌های تلفنی در دو روز گذشته با وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش ‏پزشکی آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان بوشهر برای ایشان تشریح شد.‏

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: وزش بادهای شدید در سواحل استان بوشهر ادامه دارد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا شهرستان دیر با اشاره به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در بین کارمندان گفت: عدم رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی در بین بعضی از کارمندان و ارباب رجوع ها زمینه ریسک آلودگی را در ادارات افزایش داده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group