جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پنج شنبه و جمعه این هفته دمای هوا در استان به طور محسوسی کاهش می یابد.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز چهارشنبه اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی از بعد از ظهر امروز تا ظهر فردا، در اکثر نقاط استان بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد برق مورد انتظار است.
وی بیام کرد: روز چهارشنبه به سبب وزش باد شدید جنوبی و روز پنج شنبه تا صبح روز شنبه (آینده) به سبب وزش باد شدید شمالی، خلیج فارس مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر ابری همراه با غبار محلی، از بعد از ظهر در برخی ساعات بارش پراکنده باران و گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

kahesh dama
مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت و به تدریج از بامداد فردا شمال غربی با سرعت ۱۶ تا تا ۴۴ و در فراساحل گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتی‌متر، به تدریج از بامداد فردا ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر و در فراساحل گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.
مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۱۰ ، مد اول ساعت ۰۹:۱۰، جزر دوم ساعت ۱۲:۳۵ و مد دوم ساعت ۱۹:۵۵ خواهد بود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group