سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

دکتر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان بوشهر گفت: مددکاری منزلت و جایگاه ویژه ای دارد و شٱن کار شما بسیار بالاتر از قدردانی و تشکر است.

به گزارش دیارجوب ، نشست تبیینی مدیر کل و اعضاء کار گروه عملیاتی بهزیستی استان با مسؤولین فنی مراکز مثبت زندگی با حضور مدیر کل بهزیستی استان ،معاونین ، رییس و کارشناسان بهزیستی دشتستان و مسؤولین فنی مراکز مثبت زندگی در سالن اجتماعات بهزیستی دشتستان برگزار شد.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ضمن تشکر از تلاش رییس و کارکنان شهرستان و مراکز مثبت زندگی گفت : منزلت مددکار را بخوبی می دانیم و پرسنل مراکز مثبت زندگی با شرایطی که دارند صادقانه مشغول خدمت رسانی به جامعه هدف می باشند که ما ارزش واقعی کار شما را می دانیم.

وی افزود: رویکرد جدید بهزیستی استان با دو هدف اصلی نخست بحث حمایتی که نیاز به مددکاران مجرب و تلاشگر هست که خوشبختانه در سازمان بهزیستی گروه بسیاری از مددکاران با تجربه و شایسته را داریم و نیاز هست بحث مددکاری را فعال و به روز نماییم که مشاوره و راهنمایی مثبت شما باعث نگرش و به وجود آمدن شرایط عالی در زندگی اقتصادی ، اجتماعی و روانی گروههای هدف گردد، و رویکرد دوم جلب مشارکت‌های مردمی و استفاده از منابع بطوری که باعث تغییر در زندگی مددجویان گردد.

دکتر عزیزاده در ادامه گفت : می خواهیم منابعی که در سطح استان متمرکز است را به همه شهرستانها اختصاص دهیم.
جعفر کمالی رییس بهزیستی شهرستان دشتستان ضمن تقدیر از حضور مدیر کل,معاونین و روسای ادارات ستادی بهزیستی استان و مسئوولین فنی مراکز مثبت زندگی بهزیستی دشتستان به تشریح گستردگی وسعت شهرستان و نحوه خدمت رسانی به جامعه هدف در شهرها و روستاهای شهرستان گفت : مراکز مثبت زندگی و به ویژه مددکاران و مسئوولین فنی با حضور در محل زندگی مددجویان از نزدیک از وضعیت مددجویان بازدید و برای مشکلات و درخواست‌های آنها برنامه ریزی می نمایند‌
مهندس شهرام چشم آلوس رییس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری خدمات بهزیستی استان بوشهر با توجه به حساسیت و توجه مدیرکل سازمان بر خدمات رسانی به گروههای هدف بر ایجاد زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری لازم در این خصوص تٱکید نمودند.
محمدکرمی معاون توانبخشی بهزیستی استان بوشهر گفت: درعتبارات جدید ، توجه ویژه ایی به حق پرستاری توانخواهان تحت پوشش شده است .
فرزانه فیروزی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان بوشهر گفت : در حوزه امور اجتماعی دو دفتر مراقبت از کودکان و نوجوانان و دفتر توانمند سازی خانواده و بانوان به بخش خصوصی مراکز مثبت زندگی واگذار شده و حوزه آسیب های اجتماعی بصورت حاکمیتی اداره می شود و به طور کامل به مراکز سپرده نشده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در ادامه افزود : با توجه به حساسیت بحث مراقبت از کودکان و نوجوانان می طلبد که مددکاران توجه ویژه‌ای به این مسٱله داشته باشندهمچنین از تشکیل گروههای همیار توسط بهزیستی شهرستان تشکر نمود.
زینت کاکی زاده رییس اداره پذیرش و هماهنگی استان به مسئله اختصاص اعتبارات اشاره نمود و گفت: نیازسنجی،اولویت بندی و نظارت از مسائل مهم در سازمان می باشد که با توجه به منابع موجود باید انجام بگیرد و یکی از اهداف سازمان در بحث توانمندسازی گروه هدف و مددجویان در بخش های مختلف می باشددر پایان مسئوولین فنی مراکز مثبت زندگی نظرات و پیشنهادات و مربوط به مراکز خود را بیان نمودند.

bhzst tbin 1bhzst tbin 1bhzst tbin 1

bhzst tbin 5bhzst tbin 5

bhzst tbin 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group