شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از اجرای طرح هادی بااعتباری بالغ‌بر ۲۲ میلیارد تومان در دشتستان خبر داد و گفت: پارک روستای دهقاید با پیگیری مسئولین و تخصیص اعتبار به‌زودی تکمیل می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، علیرضا مقدم روز چهارشنبه ۸ آذر ماه در بازدید و بررسی پروژه پارک در حال احداث روستای دهقاید اظهار داشت: درمجموع از محل اعتبارات بنیاد مسکن، آسفالت معابر ۱۰۳ روستا بااعتباری بالغ‌بر ۵۵ میلیارد تومان انجام شد.
وی اضافه کرد: طرح هادی در ۱۶۵ روستای استان بوشهر بااعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر بابیان اینکه ۲۲ میلیارد تومان از اعتبارات استان به دشتستان تخصیص‌یافته است، ابراز داشت: از این مقدار ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به‌جز قیر رایگان بوده که برای از محل قیر رایگان بخشی از پروژه‌ها در دشتستان اجرا شد.
مقدم ضمن تشکر از همکاری و تلاش مسئولین دشتستان در جذب اعتبارات گفت: روستای دهقاید از روستاهای مهم و پرجمعیت استان بوشهر تلقی می‌شود و پروژه پارک این روستا نیز از محل اعتبارات ملی با پیگیرهایی که در سفر قبل مهندس شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفت؛ مبلغ یک میلیارد تومان به آن اختصاص داده شد.
وی تأکید کرد: در بازدید امروز از این پروژه، دهیار و اعضا شورای اسلامی روستا در این بازدید خواستارِ تکمیل پارک و احداث دیوار حفاظتی شدند که امیدواریم با پیگیری و تلاش مسئولین از محل اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل آن اعتباری در نظر گرفته شود.
در ادامه این بازدید دهیار و اعضا شورای اسلامی روستا در خصوص مشکلات روستا و زمین‌های کشاورزی اطراف پارک که مردم با آن مشکل داشتند صحبت کردند.
گفتنی است؛ این بازدید با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر به همراه نماینده مردم دشتستان، رئیس اداره بنیاد مسکن شهرستان، بخشدار مرکزی، دهیار و اعضا شورای روستای دهقاید انجام شد.

park dehghayed moghadam 1park dehghayed moghadam 1park dehghayed moghadam 1park dehghayed moghadam 1park dehghayed moghadam 1park dehghayed moghadam 1park dehghayed moghadam 1park dehghayed moghadam 1park dehghayed moghadam 1park dehghayed moghadam 1park dehghayed moghadam 1park dehghayed moghadam 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group