يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

بخشدار شبانکاره گفت: 13 آبان روز شکست هیمنه آمریکا و استکبار جهانی به دست ملت غیور ایران اسلامی است.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم حسینی در جمع مردم و دانش آموزان شرکت‌کننده در راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان بخش شبانکاره اظهار داشت: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور رشادت‌ها و شهادت‌های افرادی است که در طول دوران انقلاب و پیروزی انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی و درراه دین و میهن خود جان‌فشانی کردند.
وی اضافه کرد: 13 آبان روز شکست هیمنه آمریکا و استکبار جهانی به دست ملت غیور ایران اسلامی است که‌موجی عظیم از مقاومت در دل آزادگان جهان برافروخت و ابهت پوشالی ستمگران عالم به سرکردگی آمریکا را درهم فروریخت.
بخشدار شبانکاره علل نام‌گذاری این روز و حوادث تاریخی را تشریح کرد و ابراز داشت: استکبار جهانی در تمام این سال‌ها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هر کاری لازم بود انجام داد اما به لطف خدا و پشتیبانی مردم با بصیرت در همه توطئه‌ها ناکام ماند.

وی از دانش آموزان خواست تا قدر خود و انقلابی که با ایثارگری هزاران زن و مرد و پیر و جوان به‌دست‌آمده را بدانند و تأکید کرد: سفارش و وصیت تمامی شهدا این است که پیرو ولایت و امام باشید انقلاب را خوب نگهداری کنید و در مقابل دشمنان مقاومت نشان دهید که خدا با شماست و پیروزی نهاییِ غلبه مستضعفین بر مستکبرین بسیار نزدیک است.
حسینی در ادامه تصریح کرد: این انقلاب مثل همیشه بازهم به میدان‌داری دانش‌آموزانی انقلابی، آگاه و ولایتمدار نیاز دارد.
وی در ادامه گفت: دانش آموزان خوب درس بخوانند و در کنار درس با تهذیب و رفتار اسلامی خو بگیرند و آینده‌ای درخشان برای خود و میهنشان رقم بزنند.
بخشدار شبانکاره در پایان خاطرنشان کرد: جنایت‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس را فراموش نکنید و پشت سر امام امت یعنی حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی حرکت کنید و گوش‌به‌فرمان امام باشید و بدانید امروز ایران اسلامی میلیون‌ها امثال شهید محمدحسین فهمیده در دامن خود پرورده است و دشمن از همین می‌ترسد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group