يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی پیکیری مشکلات بخش کشاورزی به ویژه نخل‌داران را مورد اشاره قرار داد و گفت: در مذاکره با وزیر جهاد کشاورزی برای حل مشکلات کشاورزان دستورات لازم صادر شد.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم رضایی ظهر امروز در بررسی مشکلات مناطق کم برخوردار دشتستان یکی از مطالبات مهم مردم روستاهای این شهرستان تأمین زیرساخت‌های درمانی دانست و اظهار داشت: با پیگیری انجام شده یک دستگاه آمبولانس به مرکز خدمات جامع سلامت روستای دهرود سفلی بخش ارم دشتستان واگذار شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: با پیگیری انجام شده‌ بخش‌های ارم و بوشکان از سوی بنیاد علوی در 2 سال گذشته به عنوان منطقه هدف شناسایی و انتخاب شده و تاکنون در راستای محرومیت‌زدایی در زمینه‌های مختلف اقداماتی انجام شده و تأمین آمبولانس یکی از اقدامات در این بخش است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای، از تحقق مطالبات کشاورزی دشتستان و دستور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و بیان کرد: در نشست با وزیر جهاد کشاورزی مطالبات کشاورزان دشتستان در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت که دستور لازم برای تحقق مطالبات کشاورزان صادر کرد.

وی تأمین مالی طرح‌های تحول نخیلات و آبیاری نوین، حل مشکلات مرغداری‌ها، توسعه صنایع کشاورزی، سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کشاورزی را از دیگر موارد مطرح شده با وزیر جهاد کشاورزی دانست و تصریح کرد: حمایت از حوزه تولید و اشتغال در دستور کار قرار دارد و امسال تحول مهمی ایجاد می‌شود.

فرماندار دشتستان نیز با بیان اینکه در دولت سیزدهم تحول مهمی در توسعه زیرساخت‌ها ایجاد شده است اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم مردم تأمین آب در بخش شرب و کشاورزی است که در این راستا طرح‌های مهم از جمله ساخت سد و آب‌شیرین‌کن اجرا شده است.

احمد بنافی از توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی خبر داد و بیان کرد: دشتستان قطب تولید محصولات کشاورزی از جمله خرما و گندم استان بوشهر است که در این راستا زیرساخت‌های مهم تدوین و عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: دشتستان دارای ظرفیت و توانمندی بالایی در حوزه‌های مختلف است که باید استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

بنافی افزود: نقش جوانان در توسعه و پیشرفت غیرقابل انکار است و جوانان دشتستان همواره در راستای موفقیت شهرستان گام برداشته‌اند.

فرماندار دشتستان از اجرا 55 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دشتستان خبر داد و تصریح کرد: در شهریورماه امسال، 55 پروژه عمرانی و اقتصادی با 350 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آغاز به کار کرد که هم اکنون فعال است./تسنیم

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group