شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

در آیینی با حضور مدیرکل و معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، اعضای مجمع انجمن هنرهای تجسمی این استان هیات مدیره جدید این انجمن را انتخاب کردند.

به گزارش دیارجنوب ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر روز یکشنبه در این آیین گفت: تلاش ما بر این است که برگزاری مجمع و انتخابات، آغازگر دیگر مجامعی باشد که هم‌افزایی و همدلی رونق بخش اعضای آن می‌شود.

عبدالرحیم افروغ اظهار کرد: هنرهای تجسمی از مجموعه هنرهایی است که می‌تواند اثرات مثبت و تاثیرگذار در زندگی انسان ایجاد کند.

وی افزود: باتوجه به قول مساعد سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بوشهر در خصوص پیگیری و حل مشکلات حوزه فرهنگ و هنر، به طور جدی پیگیر اخذ اعتبارات هستیم تا شاهد توسعه این حوزه و زیرساخت‌های آن در سطح استان باشیم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: بنابر شرایط ثبت‌نام و عضوگیری، طبق اساسنامه انجمن، دو بار این ثبت نام تمدید شد که شاهد استقبال خوب هنرمندان در این مجمع هستیم.

معصومه عباسی ضمن آرزوی موفقیت برای افراد انتخاب شده در انتخابات، اظهار امیدواری کرد با تلاش و تعامل اعضای هیات مدیره جدید بتوانیم نسبت به قبل فعال‌تر و پویاتر باشیم.

در ادامه ضمن خوانش بخشی از قوانین برگزاری دومین مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره انجمن تجسمی استان، کاندیدها به معرفی و بیان اهداف و اعلام رزومه هنری خود پرداختند.

در پایان پس از شمارش آرا، فاطمه ابراهیمی، طیبه کشاورز، غزاله دنیوی، اسما شیروانی و سعیده حسنی به عنوان اعضای اصلی و زهرا قاسمی و امید توانا به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند./ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group