شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

در آخرین روز هفته دولت، با حضور استاندار بوشهر آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۶ پروژه راهداری شهرستان دشتستان با اعتبار ۲۵۲/۵میلیارد تومان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در حاشیه اغاز عملیات اجرایی لکه گیری و روکش آسفالت محورهای شهرستان گفت: این پروژه شامل محور برازجان-کلل-زیارت با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، سه راهی وحدتیه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان، محور شبانکاره به دهداران با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و محورهای روستایی نظیر گلدشت، نینیزک، ارغون و کلمه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان می باشد.
عبدالکریم اخترشناس درباره پروژه های دیگری که عملیات اجرایی آن اغاز شد، ادامه داد: تعریض و بهسازی محورهای روستایی شهرستان با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان، حذف نقاط پرتصادف شهرستان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، تعریض و بهسازی محور روستایی هلپه ای با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان، تعمیرات اساسی ابنیه فنی شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و روشنایی طولی در محورهای کلل-زیارت، سعداباد-ابپخش، بلوارهای میاندشت، بنداروز و نینیزیک با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.
اخترشناس درباره ۷ پروژه افتتاح شده در بخش راهداری دشتستان خاطرنشان کرد: ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، تعمیرات ابنیه فنی پل های بزرگ نظیر کلل، نظراقا، دهقاید و نمازگاه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، احداث محورهای روستایی محمدجمالی، ذکریایی و بهر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان و فاز اول تعریض و بهسازی محور روستایی درودگاه به جتوط با اعتبار ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند.
گفتنی است در حاشیه بهره برداری و کلنگ زنی این پروژه ها، استاندار بوشهر با اهدای لوح سپاس از عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تقدیر کرد.

rah shakhes dolat

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group