شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان از راه‌اندازی اولین درمانگاه دولتی درمان ناباروری سطح دو استان در دشتستان خبر داد و گفت: در سال جاری مجوز 25 پرستار گرفته‌شده که آزمون برگزارشده است.

به گزارش دیارجنوب، امین آزاد فر در نشست رسانه‌ای مدیران حوزه سلامت دشتستان و شنبه‌های پاسخگویی بیمارستان گنجی را اصلی‌ترین و تنها مرکز جنرال شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: بیمارستان شهید گنجی دارای ۲۲۰ تخت خواب مصوب در سه‌طبقه که متوسط بستری سالیانه ۱۷ هزار و ۵۵۳ بیمار است.
وی اضافه کرد: در سال جاری تاکنون بیش از چهار هزار و 700 بیمار در بیمارستان گنجی بستری‌شده‌اند.
وی تعداد کادر درمانی بیمارستان گنجی را ۶۲۰ نفر برشمرد و ابراز داشت: یک نفر پزشک عمومی و 56 متخصص ۵۶ نفر در این بیمارستان مشغول کاردرمانی هستند.
وی بابیان اینکه در ۶ ماهه اول و دوم سال ۱۴۰۱ رشد خوبی در شاخص عملکرد داشتیم گفت: در شش ماه اول سال گذشته 166 هزار نفر و در شش‌ماهه دوم ۲۷۸ هزار نفر به بیمارستان مراجعه کرده‌اند.
وی تصریح کرد: در شش‌ماهه اول سال گذشته ۱۳۴ هزار نفر و شش‌ماهه دوم ۲۲۳ هزار نفر مراجعین سرپایی در بیمارستان گنجی بوده‌اند.
رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان از راه‌اندازی اولین درمانگاه دولتی درمان ناباروری سطح دو استان در دشتستان خبر داد و گفت: احداث پروژه ساختمان جدید اورژانس با ۹۵ درصد پیشرفت و اعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد تومان در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

nashast behdasht dasht 1

وی بازسازی و تجهیز ۱۰ پانسیون پزشکان را ازجمله اقدامات سال گذشته برشمرد و ابراز داشت: جداسازی اورژانس قلب و نصب ۶۰ کولر به‌منظور تقویت سیستم سرمایشی در سال گذشته ازجمله اقدامات انجام‌گرفته در بیمارستان گنجی است.
وی راه‌اندازی اتاق درمان شیرین درمانگاه ولایت را دیگر پروژه‌های سال گذشته عنوان کرد و گفت: در این مرکز مشاوره به بیماران برای مراجعه به دکتر در شهرهای دیگر همراه با نظارت کامل به همراه پیگیری مستمر انجام می‌گیرد.
آزاد فر از کسب رتبه درجه‌یک اعتبار سنجی بیمارستان‌های کشور در ارزیابی نخست به بیمارستان گنجی خبر داد و در ادامه اذعان داشت: مهاجرت دکترها از شهرستان به دلیل غیربومی بودن و موقعیت جغرافیایی منطقه و نبود قانونی در این خصوص رخ می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه باید قدر پزشکان بومی را بدانیم تصریح کرد: فقط دو سال کارورزی دکترها را مجبور به فعالیت در مناطق می‌کند و با اتمام آن در صورت عدم تمایل از منطقه می‌روند.

nashast behdasht dasht 1

وی بیشترین مطالبه بیمارستان گنجی را به تأمین اجتماعی عنوان کرد و گفت: بیش از 30 میلیارد تومان از تأمین اجتماعی بدهی داریم که در صورت عدم پرداخت در تهیه دارو به مشکل برمی‌خوریم و از اول سال تاکنون هیچ پولی پرداخت نکرده است.
این مسئول با اعلام اینکه مجوز 25 پرستار در سال جاری گرفته‌شده است بیان داشت: آزمون جذب این پرستاران برگزارشده و به‌زودی به کادر اضافه می‌شوند.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص احداث پد بالگرد ابراز داشت: زمین کنار بیمارستان با مشکلاتی روبرو بود و تصمیم گرفته شد که زمین پشت بیمارستان که جزء محوطه بیمارستان است بعد از استانداردسازی برای احداث این پد در نظر گرفته شود.
مهدی بنافی مدیر بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: همواره برای تعامل و رفع مشکلات احتمالی بیمارستان گنجی در خدمت رسانه‌ها هستم.
/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group