شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با تداوم روند افزایشی دما در این استان، شهرهای اهرم، برازجان و خورموج دمای ۴۸ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

به گزارش دیارجنوب ، پیام مساعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین عسلویه، جم و دیلم به ترتیب دمای ۴۴، ۴۳ و ۴۲ درجه و سایر شهرستان استان بوشهر نیز دمای ۳۹ تا ۴۱ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

وی بیان کرد: براساس پیش‌بینی‌ها طی امروز و فردا، شرجی و دمای هوا در سطح استان مقادیر بالایی دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: همچنین از عصر امروز تا جمعه شب با وزش باد شدید شمالی روی دریا، سواحل استان مواج خواهد بود.

مساعدی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‎ شود.

garma

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا شمال غربی از عصر ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا۱۲۰ سانتیمتر و از عصر ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پبش بینی می‌شود.

‌وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۰۸ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۴۴، جزر دوم ساعت ۱۷:۰۸ و مد دوم ساعت ۲۳:۱۱ خواهد بود.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group