دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: بالگرد اورژانس هوایی بوشهر برای نجات جان دو کودک دشتستانی آسیب دیده در حادثه سوختگی به پرواز درآمد.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سید حسین موسوی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز نهم مرداد ماه حادثه‌ای در یکی از بخش های شهرستان دشتستان اتفاق افتاد که در پی این حادثه دست، گردن و قفسه سینه‌ی یک پسر ۱ ساله و دختر ۳ ساله به‌وسیله روغن داغ آسیب دیده و دچار سوختگی شد.
وی با بیان اینکه این وضعیت نیازمند فوریت پزشکی بود، افزود: در این شرایط بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر شتابان به پرواز درآمد و طی کمترین زمان ممکن، طواقم اورژانس این دو کودک آسیب دیده را از آمبولانس زمینی کلمه در محل پد بالگرد تحویل گرفته و به بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه انتقال دادند تا مورد مراقبت‌های لازم قرار بگیرند.

balgard keleme orzhansjpg 1

دکتر موسوی گفت: با هماهنگی‌های لازم میان ستاد هدایت بیماران و بیمارستان، کادر درمانی بیمارستان شهید چرومی گناوه نیز مرهم به دست؛ آماده پذیرش این دو کودک آسیب دیده بودند.
رییس اورژانس استان بوشهر خاطرنشان کرد: تیم پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی با هدایت اقایان خدارحم نویدکیا و مهرداد عرب شبانکاره در تلاش بی‌وقفه‌ای بودند و در تکاپو برای اتمام این مأموریت قرار داشتند.

balgard keleme orzhansjpg 1

وی افزود: طی این حادثه، تیم پروازی کاپیتان محمد احسان عسکری و کاپیتان عبدالرضا پورغلام، همراه با تیم فنی پرواز مهندس مجتبی شریفی و مهندس هادی خواجوی، نیز تلاش‌های بی‌وقفه‌ای را برای انتقال سریع و ایمن این دو کودک انجام دادند.

balgard keleme orzhansjpg 1

دکتر موسوی یادآور شد: تمام اعضای این تیم‌ها با وجود گرمای زیاد، وظیفه تخصصی خود را به نحو مطلوب و حرفه ای علیرغم شرایط سخت انجام دادند و برای کمک به این دو کودک آسیب دیده تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا آن‌ها در اسرع وقت به مقصد نهایی،  بیمارستان شهید چرومی در گناوه رسانده و به مراقبت‌های لازم برسند.
وی تصریح کرد: این ماموریت با استاندارد های لازم، کیفیت بالا و در زمان سریع در کنار ارائه خدمات تخصصی اورژانس پیش بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صورت گرفت.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group