يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

استاندار بوشهر گفت: امسال پیش‌بینی اعزام ۱۰۰ هزار نفر از استان بوشهر به مراسم اربعین را داریم.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی زاده عصر یکشنبه در نشست ستاد اربعین استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر عاشق اهل بیت (ع) و ائمه اطهار (ع) هستند و در مراسم سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همواره حضوری باشکوه داشته و دارند و در برنامه اربعین نیز شاهد حضور باشکوه مردم خواهیم بود.
وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین بزرگترین رویداد فرهنگی جهان اسلام و عالم بشریت است افزود: امسال ان‌شاءالله مراسم اربعین، باشکوه‌تر از سنوات قبل با یک اقدام گروهی با هماهنگی ستاد عتبات عالیات انجام می‌شود.
استاندار بوشهر بیان داشت: در حوزه‌های حمل و نقل و تغذیه و بهداشت و درمان و اسکان و … پیش‌بینی لازم انجام شده است.

arbaein zayer
محمدی‌زاده تصریح کرد: مردم استان بوشهر، از هم‌اکنون اقدامات لازم برای دریافت گذرنامه را انجام دهند تا در روزهای آخر به شلوغی برخورد نکنند.
ساماندهی برنامه‌های اربعین
وی افزود: ستاد عتبات عالیات در راستای ساماندهی برنامه‌های اربعین اهتمام جدی دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امسال پیش‌بینی اعزام ۱۰۰ هزار نفر از استان بوشهر به مراسم اربعین را داریم و به فضل خدا با پشتیبانی لازم و تأمین اعتبارات مورد نیاز، با کیفیت مطلوب انجام شود.
محمدی‌زاده تصریح کرد: در زمینه تأمین مایحتاج غذایی بویژه گوشت و مرغ و شکر، سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر همکاری لازم را انجام می‌دهد.
وی اضافه کرد: در زمینه امنیت زائران و همچنین خدمات رسانی بهداشتی و درمانی نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده و هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی نهایت توان خود را به کار می‌گیرند./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group