يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: ۱۱۳ زندانی جرائم غیرعمد با ۱۸۷ میلیارد تومان بدهی در این استان در انتظار نگاه مهربانانه خیران هستند.

به گزارش دیارجنوب، سید اسماعیل موسوی روز شنبه اظهار داشت: از این شمار زندانی جرائم غیرعمد در استان بوشهر ۶۹ نفر به دلیل جرائم مالی، ۴۲ نفر مهریه و ۲ نفر دیه در بند هستند.
وی در خصوص برگزاری جشن‌های گلریزان بیان کرد: امسال به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز جشن‌های گلریزان در استان بوشهر از ۱۵ بهمن سال ۱۴۰۱ آغاز و تاکنون ۶۰ نفر از زندانیان جرائم عمد استان در قالب این جشن‌ها آزاد شده‌اند.
مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر تصریح کرد: کل مبلغ بدهی این زندانیان ۱۱۰ میلیارد تومان است.
وی یادآور شد: برای آزادی این شمار زندانی ۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض، چهار میلیارد تومان وام و یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آورده زندانیان بوده که در کنار گذشت و رضایت شاکیان زمینه آزادی آنها در استان فراهم شده است.

azadi zendanibo
موسوی اظهار کرد: با توجه به شمار زندانیان جرائم غیرعمد موجود در بند انتظار می‌رود با همت خیران و نیک‌اندیشان تا پایان ماه مبارک زمینه آزادی ۴۰ تا ۶۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان فراهم شود.
مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با اشاره به برگزاری متمرکز جشن گلریزان در ۲۸ فروردین ماه در مرکز استان یادآور شد: نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از شماره حساب پست بانک ۰۴۰۲۱۰۰۰۰۰۰۱۰۰۰۲۱۴۹۱۴۵۷۳ و شماره کارت مجازی ۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۵۵۵۱۲ به نام ستاد مردمی دیه استان بوشهر واریز کنند و در این کار خیر مشارکت داشته باشند.
وی اضافه کرد: هدف ستاد دیه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شامل دیه، چک غیر کلاهبرداری، نفقه و مهریه است.
موسوی با تقدیر از صنایع مستقر در استان بوشهر در خصوص آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: سال گذشته با مشارکت شرکت پتروشیمی ۶۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد مالی در استان آزاد شدند.
وی یادآور شد: سال گذشته ۱۱۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان بوشهر با مبلغ بدهی ۹۰ میلیارد تومان با پرداخت ۱۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض و وام آزاد شدند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group