جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوا در این استان از فردا پنجشنبه به تدریج بین چهار تا پنج درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز چهارشنبه اظهار کرد: پیش بینی می‌شود با این روند دمای هوا در دشتستان و همچنین شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر به مرز ۳۵ درجه سانتیگراد برسد.
وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنین نشان دهنده آرامش نسبی شرایط جوی و دریایی استان بوشهر تا اواسط هفته آینده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: طی این مدت غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

afzayesh dama b
مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.
مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۵۲، مد اول ساعت ۰۸:۵۳، جزر دوم ساعت ۱۵:۰۹ و مد دوم ساعت ۲۱:۰۴ خواهد بود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group