جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

دادگاه عمومی بخش بوشکان شهرستان دشتستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی راه اندازی شد.

به گزارش دیارجنوب، رئیس کل دادگستری استان بوشهر بعد از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح دادگاه بوشکان ضمن تقدیر از تمامی دستگاه‌ها، نهادها و کسانی که در راه اندازی این دادگاه کمک کردند، گفت: یکی از سیاست‌های اصلی قوه قضائیه دسترسی آسان مردم به عدالت و خدمات رسانی قضائی در نقاط مختلف است.

dadgah boushkan1
مهدی مهرانگیز افزود: به همین منظور با همکاری و تلاش همه مسئولان اجرایی و قضائی در جهت مرتفع کردن مشکلات مردم گام بر می‌داریم که با همین همکاری و همدلی مسئولان موجبات راه اندازی دادگاه عمومی بخش بوشکان فراهم شد.
مهرانگیز به عدالت اجتماعی و تکریم مراجعین و خدمات رسانی مناسب قضائی به مردم اشاره کرد و گفت: با راه اندازی دادگاه بخش بوشکان مردم این بخش ضمن دسترسی آسان و بهره مندی از خدمات قضائی لازم نیست جهت استفاده از خدمات قضائی به حوزه‌های قضائی دیگر مراجعه کنند.

dadgah boushkan1
وی در پایان اظهار کرد: امور مربوط به افتتاح دادگاه بخش کاکی نیز انجام شده است که به زودی شاهد راه اندازی آن نیز خواهیم بود.
مراسم افتتاح و راه اندازی دادگاه عمومی بخش بوشکان با حضور مسئولان قضائی دشتستان، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دشتستان و امام جمعه و بخشدار و سایر مسئولان برگزار شد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group