سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

مصطفی غربال الجزایری به‌عنوان داور بازی دو تیم رئال مادرید و الهلال در فینال جام باشگاه‌های جهان معرفی شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ورزش سه، رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان امسال به میزبانی کشور مراکش برگزار می‌شود و حالا به ایستگاه پایانی خود رسیده است. جایی که روز شنبه دو تیم رئال مادرید و الهلال در فینال مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
الهلال که نماینده قاره آسیا محسوب می‌شود و در بازی یک چهارم نهایی موفق به شکست نماینده قاره آفریقا و کشور مراکش شد. باشگاه عربستانی در نیمه‌نهایی دست به کار بزرگی زد و نماینده آمریکای جنوبی، یعنی فلامینگوی برزیل را هم حذف کرد تا یک پای فینال لقب بگیرد.

davar final
از طرف دیگر، همان‌طورکه پیش‌بینی می‌شد، رئال مادرید هم در دیدار نیمه‌نهایی موفق به شکست الاهلی مصر شد و با نتیجه 4-1 حریف خود را شکست داد تا رقیب الهلال عربستان در بازی فینال لقب بگیرد.
در همین راستا، حالا مشخص شده که یک داور الجزایری دیدار فینال بین دو تیم رئال مادرید و الهلال در جام باشگاه‌های جهان را سوت خواهد زد. مصطفی غربال که از سال 2014 داور بین‌المللی فیفا محسوب می‌شود و در همین جام جهانی اخیر نیز دوباره در مرحله گروهی قضاوت کرد. همچنین یکی از مهم‌ترین مسابقاتی که او قضاوت کرده، به دیدار فینال لیگ قهرمانان آفریقا بین دو تیم الاهلی و الزمالک برمی‌گردد.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group