يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: بیمارستان صحرایی با حضور پزشکان متخصص و کادرمان در روستای درویشی بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی برپا شد.

به گزارش دیارجنوب، دکتر حسن ملکی زاده در حاشیه برپایی بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: این بیمارستان صحرایی با بخش‌های مختلف تخصصی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۷ و ۸ دی‌ماه به مدت ۲ روز در مدرسه برکت شهید قاسمی روستای درویشی بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی فعال است.
وی گفت: این بیمارستان به مدت دور روز برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم شریف بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی بر پا شده است.
دکتر ملکی زاده اضافه کرد: در روز اول پزشکان بسیجی در تخصص‌های چشم‌پزشکی، ارتوپدی و داخلی و همچنین دندانپزشکی با حضور در بیمارستان تخصصی صحرایی خدمات موردنیاز را به‌صورت رایگان به اهالی منطقه ارائه داده‌اند.

bimarestan sahraei
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با بیان اینکه خدمات تخصصی مختلف و متناسب با نیاز مردم در این بیمارستان ارائه می‌شود، گفت: علاوه بر ارائه خدمات تخصصی پزشکی، خدمات دندانپزشکی، خدمات پرستاری، دارویی و مشاوره تغذیه و روان‌شناس بالینی نیز رایگان به متقاضیان ارائه می‌شود.
دکتر ملکی زاده بابیان اینکه در روز اول حدود ۳۷۰ بیمار ویزیت شده‌اند که تعداد زیادی از آن‌ها کاندیدای عمل جراحی شده‌اند اضافه کرد: اگر نیاز به خدمات بستری و تخصصی بیشتر برای مراجعه‌کنندگان باشد آنان به بیمارستان دولتی مرکز استان ارجاع داده می‌شوند و بیمارانی که نیاز به پیگیری نیز داشته باشند کارهای آن‌ها در فرصت مناسب انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: این‌گونه خدمات اگرچه مشکلات مردم را به‌صورت ریشه‌ای نمی‌تواند حل کند ولی حضور جهادی متخصصین در بین مردم و مناطق محروم بیانگر این است که همیشه بین شما مردم عزیز هستیم و در ارائه خدمات کوتاهی نخواهیم کرد.
به نقل از خبرنگار وبدا در بوشهر؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این امید است که با کارهایی که در حوزه سلامت انجام می‌شود بتوانیم خدمات سلامت با کیفیت بالاتری به مردم شریف استان بوشهر ارائه دهیم.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group