يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از آزادی زندانیان در استان به برکت حضور شهید گمنام دفاع مقدس در زندان خبر داد و گفت: به این مناسبت ۲۵ زندانی آزاد و به ۳۳ زندانی مرخصی داده شد.

به گزارش دیارجنوب، پیکر مطهر یک شهید گمنام ظهر امروز در بند‌های مختلف زندان مرکزی بوشهر تشییع شد و زندانیان، کارکنان و سربازان زندان در کنار پیکر این شهید مداحی و سینه‌زنی کردند.
برگزاری آیین زیارت عاشورا و مداحی با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان و مدیرکل زندان‌ها در زندان در کنار پیکر شهید از دیگر برنامه‌ها بود.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: شهیدان والامقام با حماسه آفرینی و جانفشانی امنیت، آسایش جامعه و استقلال کشور را فراهم کرده‌اند.
مهدی مهرانگیز جایگاه شهدا را بسیار بالا و ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه سبب مصون شدن آحاد جامعه از آسیب‌های توطئه و دسیسه‌های دشمنان می‌شود که ترویج این فرهنگ رسالت همگانی است.

azadi zendani d
وی با اشاره به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به مناسبت حضور شهدا گمنام در استان بوشهر، تصریح کرد: به مناسبت حضور پیکر یک شهید گمنام در زندان مرکزی بوشهر برخی از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد و مرخصی بعضی از زندانیان هم صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر اضافه کرد: در این راستا 25 زندانی که شرایط آزادی داشتند، به مناسبت حضور یک شهید گمنام در زندان مرکزی آزاد و مرخصی 33 زندانی دارای شرایط نیز صادر شد.
مهرانگیز افزود: کار مهم آزادی زندانیان و همچنین مرخصی به شماری از زندانیان، به برکت حضور پیکر پاک این شهید گمنام دفاع مقدس است و زندانیان نیز این را درک کرده‌اند.
شهید گمنام یاد شده همچنین با حضور در بند بانوان زندان مرکزی بوشهر گلباران شد./ تسنیم

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group