دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر تسریع در طرح‌های آبرسانی و ضرورت حل مشکل تأمین آب دشتستان تأکید کرد و گفت: در این راستا ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های آبرسانی دشتستان تخصیص یافت.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم رضایی ظهر امروز در بررسی طرح‌های آبرسانی با اشاره به معضل کم آبی در شهرها و روستاهای دشتستان بر تسریع اجرا طرح‌های آبرسانی تأکید کرد و اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم مردم سخت‌کوش و انقلابی دشتستان تأمین اب در بخش‌های کشاورزی و شرب است.
وی با اشاره به اینکه طرح‌های مهمی در دشتستان در حوزه تأمین آب در حال اجرا است گفت: در نشست با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور 20 میلیارد تومان برای تسریع در اجرا طرح‌های آبرسانی دشتستان تخصیص یافت.

rezaei dashtestan
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با اتابک جعفری‌لور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطر نشان کرد: در این دیدار مهمترین مسائل شهرستان دشتستان در حوزه آب همچون آبرسانی به بیش از 40 روستای فاقد کد آب در شهرستان دشتستان مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این دیدار مدیرعامل آبفای کشور ضمن تأکید بر حل مشکلات دشتستان در حوزه آب، و تخصیص 20 میلیارد تومان در تکمیل پروژه‌های آبرسانی، برای تأمین اعتبار در تسریع اجرا طرح‌های آبرسانی به 40 روستای این شهرستان موافقت کرد.
رضایی بر نوسازی و اصلاح شبکه آبرسانی تأکید کرد و افزود: یکی از معضلات مهم در حوزه آبرسانی فرسودگی شبکه‌های آبرسانی است که اصلاح آنها نقش مهمی در کاهش بحران کم آبی دارد.
وی تسریع در ساخت مخزن ذخیره آب در شهرهای برازجان، دالکی و کلمه را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: تسریع در خط انتقال آب از سد ارغون و تکمیل آن برای حل مشکل آبرسانی شهر کلمه یک ضرورت است.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: در دیدار با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور سد شهدای ارم، بنداروز و مجتمع آبرسانی خیرآباد، پروژه‌های آب‌شیرین‌کن، تخصیص ماشین‌آلات و تجهیزات مورد بررسی قرار گرفت./ تسنیم

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group