جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

در آیینی با حضور فرماندار شهرستان و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از فعالیت‌ها و اقدامات "احسان دانشگر" تقدیر و "حمید کشفی" به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر دشتستان معرفی شد.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی فرماندار دشتستان روز دوشنبه 21 آذر ماه در این آیین جایگاه و نقش هلال احمر در امداد و نجات و کمک به همه اقشار را به عنوان الگویی مناسب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد دانست و گفت: اقدامات و فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان در مقاطع مختلف بروز بحران قابل تقدیر است.
وی اضافه کرد: آمادگی هلال احمر در بروز بحران، همکاری و تعامل با دستگاه‌های اجرایی شهرستان، حضور به موقع در صحنه، توسعه و به روز نمودن آموزش‌های امدادی داوطلبان و افزایش مشارکت در عملیات‌های پاسخ به بحران از جمله اقدامات هلال احمر است.

helalahmar d 1
فرماندار دشتستان با اشاره به میزان قابل توجه جاده‌های مواصلاتی روستایی و قرار گرفتن شهرستان در ورودی استان و راه‌های ترانزیتی، گفت: با توجه به گستره خدمات و امداد رسانی هلال احمر هم در شهرستان و هم به مردم شهرستان‌های مجاور، لزوم آمادگی در زمان بحران با تجهیزات و امکانات لازم و کافی برای پاسخگویی مناسب به حوادث ضروری است که در این خصوص شهرستان نیازمند توجه ویژه مسئولین استانی در تجهیز پایگاه‌های امداد جاده‌ای است.
در پایان از فعالیت‌ها و اقدامات "احسان دانشگر" تقدیر و "حمید کشفی" به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان معرفی شد.

helalahmar d 1helalahmar d 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group