دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر سه شهید گمنام در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، اکبر پورات عصر یکشنبه در نشست هماهنگی و هم اندیشی مراسم استقبال و تشییع سه شهید گمنام در استان بوشهر با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: ارزش و مقام شهدای گمنام در نزد پروردگار از سایر شهدا بالاتر است، چون این شهدا دو فضیلت شهادت و گمنامی را در خود جمع کرده‌اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه تدفین شهدای گمنام در شهرها و مناطق، باعث شرافت و قداست آنها می‌شود، تصریح کرد: شهدای گمنام سراسر نور و معرفت هستند و مسیر روشن و هدایتگری را برای ما مشخص می‌کنند.
وی افزود: شهدا مهمات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در میدان جنگ نرم هستند و برکت حضور آنان بصیرت افزا و امید آفرین است.

khaksepari shahid
پورات با بیان اینکه شهدا پادزهری در برابر تیرهای زهرآلود شیاطین و در رأس آن استکبار جهانی هستند اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم این گوهرهای ناب را به جامعه امروز معرفی و سیره شهدا را به جامعه تزریق کنیم.
وی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم به بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس در استان برای تشییع سه شهید گمنام با تمام توان کمک کنیم تا مراسم این شهدا به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: مراسم استقبال از سه شهید گمنام شنبه ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح در محل فرودگاه بین المللی بوشهر خواهد بود.
پورات اظهار کرد: در مدت ۱۰ روز با حضور سه شهید گمنام در سراسر شهرستان‌های استان مراسم معنوی و مذهبی برگزار خواهد شد.
وی افزود: از سه شهید گمنام یک شهید ۱۸ ساله و دو شهید دیگر ۲۶ ساله بوده یک شهید در بندرگاه بوشهر، یک شهید در روستای درازی شهرستان دشتی و دیگر شهید گمنام در روستای بندر عامری بخش دلوار تشییع خواهد شد.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group