يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روزهای جمعه و شنبه سواحل استان بوشهر در نواحی شمالی و مرکزی به سبب وزش باد جنوبی تا حدودی متلاطم پیش بینی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز چهارشنبه اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز و فردا با افزایش پوشش ابر در برخی نقاط استان و همچنین روی دریا، وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق دور از انتظار نمی‌باشد.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین روزهای جمعه و شنبه سواحل استان در نواحی شمالی و مرکزی به سبب وزش باد جنوبی تا حدودی متلاطم پیش بینی می‌شود.

havashenasi
وی گفت: بر این اساس آسمان منطقه کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و در برخی نقاط و روی دریا با احتمال بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود
وی یادآور شد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و به صورت لحظه‌ای در هنگام ناپایداری جوی بیش از ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در هنگام ناپایداری جوی در مناطق شمالی و مرکزی طی ساعاتی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود./ مهر

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group