جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

استاندار بوشهر با اشاره به پیگیری معرفی فرماندار دشتستان و ادامه پروژه راه آهن گفت: 200 میلیارد ریال از اعتبار مصوبات سفر ریاست جمهوری به بیمارستان17 شهریور برازجان اختصاص یافت.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی زاده بعداز ظهر پنجشنبه یکم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت شب‌های پرفضیلت لیالی قدر و سالروز شهادت مظلومانه امیرالمومنین حضرت امام علی (ع) اظهار داشت: ما بعنوان خادمین مردم در نظام جمهوری اسلامی باید ویژگی نقدپذیری را درخود تقویت کرده تا بتوانیم شاهد پیشرفت و توسعه در استان باشیم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره علی پیرمرادی خبرنگار پیشکسوت استان گفت: سرمایه های اجتماعی، ملی و دینی در استان بوشهر جایگاه ویژه ای دارند و تقویت آنها باعث بالندگی جامعه خواهد شد.

nashast khabari ostb 1
محمدی زاده به توسعه و ظرفیت بالای گردشگری در استان اشاره کرد و گفت: بوشهر در نیمه دوم سال میتواند مقصد گردشگران در سراسر ایران و کشورهای آسیایی میانه و مرکزی باشد.
وی افزود: علاوه بر ظرفیت های طبیعی و جغرافیایی، 7 هزار مغازه در بازار این استان وجود دارد که با عرضه کالاهای متعدد زمینه جذب گردشگران را محیا می سازند.
محمدی زاده یادآور شد: استان بوشهر در سالجاری با تلاش و همدلی توانست در جذب گردشکر رتبه دوم و در ارائه خدمات رتبه اول را به خود اختصاص دهد.
استاندار بوشهر درخصوص انتخاب فرماندار شهرستان دشتستان بیان داشت: فرماندار پیشنهادی ما به وزارت کشور اعلام شده که درحال طی کردن روال اداری است و پس از تایید معرفی خواهد شد.
وی از وارد مدار شدن آب شیرین کن وحدتیه دشتستان با ظرفیت 5 هزار متر مکعب در خردادماه سالجاری خبر داد و گفت: لوازم مورد نیاز آبشیرین کن وحدتیه در ماه های اخیر خریداری شده و در حال نصب است که امیدواریم در خرداد ماه وارد مدار تولید شود.

nashast khabari ostb 1
محمدی زاده درخصوص بیمارستان 17 شهریور برازجان عنوان کرد: طی سفرهای ریاست جمهوری و وزیر بهداشت و پیگیری استانداری، مبلغ 20 میلیارد تومان برای بیمارستان برازجان اختصاص یافت.
وی روند انتصابات در استان بوشهر را قابل قبول دانست و افزود: انتصاب بیشتر مدیرانی که نقش اصلی در ارائه خدمات به مردم را داشته اند انجام گرفته و مابقی نیز به زمان های مناسب تری موکول شده است.
استاندار بوشهر از اضافه شدن مسیرعسلویه به بوشهر در پروژه راه آهن اشاره کرد و گفت: طی سفر ریاست جمهوری در مهرماه سال گذشته 400 میلیون دلار برای تکمیل راه آهن فارس-بوشهر از محل اعتبارات تهاتر نفت مصوب شد که هنوز این امر محقق نشده است.
وی به تصویب 40 میلیارد اعتبار برای جاده ساحلی بوشهر- دیر در سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در نظر داریم بخشی از این پروژه را از مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی تامین کنیم.
استاندار بوشهر با بیان اینکه ما هیچ دغدغه ای غیر از خدمت رسانی به مردم نداریم، افزود: من و معاونینم بدنبال هیچگونه منافع شخصی نیستیم و هیچگونه سمتی در کشور را نخواهیم پذیرفت.
وی به استقبال نکردن مردم از ثبت نام نهضت ملی مسکن در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: میزان سهم آورده اولیه و مشارکت در نهضت ملی مسکن مبلغ 40 میلیون تومان است که با استقبال روبرو نشده و بایستی برای کسب اعتماد مردم اطلاعرسانی مناسب انجام گیرد.
استاندار بوشهر با اشاره به موضوعات ازدواج،طلاق و قتل در استان گفت: متاسفانه ازدواج و طلاق در استان وضعیت خوبی ندارد و بایستی با اطلاعرسانی و تشویق زمینه را برای ازدواج و فرزند آوری محیا سازیم.
وی به تاکید رهبر انقلاب درخصوص ایجاد امید آفرینی در جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه ها بعنوان سربازان فرهنگی باید در جامعه ایجاد انگیزه وامید آفرینی کنند تا دشمنان نتوانند یاس و ناامیدی را بگسترانند.
محمدی زاده شاخص ترین عامل پیشرفت در کشور را وحدت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این شاخصه در طول سنوات مختلف در استان بوشهر کم نظیر است.
وی با بیان اینکه بوشهر در سال گذشته از لحاظ امنیت در کشور جزو استان های برتر بوده، افزود: امنیت ازدیگر شاخصه های مهم در جامعه است که درتلاشیم آرامش و امنیت را در جامعه برقرار کنیم و باهرگونه ناامنی جدال خواهیم کرد.
رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر درخصوص مسکن اقدام ملی در برازجان اظهار داشت: با اقدام سهمیه و برش شهرستانی از یک میلیون واحد مسکونی کل کشور 10 هزار و 26 واحد آن مربوط به 10 شهرستان استان است که در 40 شهر توزیع شده است.
وی افزود: سهمیه مسکن ملی در برازجان 1424 واحد است که متاسفانه در این شهرو دو شهرستان بوشهر و عسلویه با کمبود زمین مواجه شدیم.
رستمیان عنوان کرد:در حال حاظر مردم در نایبند عسلویه می توانند برای مسکن ملی مجددا اقدام نمایند و برازجان نیز با الحاق جدید زمین40 هکتاری عملیات اجرایی 1424واحد در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.
وی درخصوص بیمارستان 17 شهریور برازجان بیان کرد: در مصوبات سفر ریاست جمهوری اعتبارات ابلاغ شده بود که طی بازدید وزیر بهداشت به استان و پیگیری های استاندار بوشهر، مبلغ 20 میلیارد تومان برای بیمارستان برازجان اختصاص یافت.

 تصاویر نشست استاندار بوشهر با اصحاب رسانه

nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1nashast khabari ostb 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group