دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقویت مهارت و کارآفرینی را یک ضرورت دانست و گفت: رشته‌های مهارتی در جنوب استان بوشهر متناسب با نیاز صنعت باشد.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی از تقویت وضعیت فرهنگی جامعه اسلامی به عنوان یک اولویت نام برد و گفت: طرح امام محله اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: جامعه تبلیغی استان نیاز به توسعه دارد.

 معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده امسال طرح شبکه فاضلاب بافت تاریخی بوشهر افتتاح و وارد مدار فعالیت می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، وضعیت پیشرفت فیزیکی خطوط اصلی شبکه فاضلاب بوشهر را تشریح کرد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از کشف همزمان حدود ۹۰ هزار عدد قرص مکمل غذایی قاچاق و همچنین 432 عدد آمپول جوانسازی پوست (آبرسان) قاچاق با هوشیاری کارکنان گمرک در گمرک دیر خبر داد.

استاندار بوشهر با تاکید بر نقش وقف در توسعه و پیشرفت و حل مشکلات جامعه گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذار موقوفات استان بوشهر باید در راستای تولید و اشتغال به بهره‌برداری برسد.

با حضور تیم متخصص جداسازی قلب از تهران سومین اهدای قلب در بوشهر روز دوشنبه انجام شد.

معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهراز ممنوعیت ثبت سفارش و واردات موتورهای دوزمانه قایق های تفریحی و صیادی خبرداد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهرگفت:واحد های تولیدی از این پس تمامی نقل و انتقالات پسماند خود را صرفا از طریق سامانه جامع پایش محیط زیست انسانی به آدرس https://iranemp.ir انجام نمایند.

در تاریخ ۷ آبان ۹۸, پیاده روی ولایت, اینبار محیط زیستی تر از سال های قبل برگزار گردید.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group