سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

برخورد اتوبوس و خودروی تیبا در شهرستان دشتی سه کشته در پی داشت.

ایسنا/بوشهر مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر عنوان کرد: در ۷۰ درصد از یک دهه ی اخیر با خشکسالی دست و پنجه نرم کرده ایم و این موضوع باعث کاهش شدید منابع آب سطحی و زیرزمینی شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) ‌بوشهر با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا و کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان ‌گفت: یادواره‌های شهدا مرکز تبلیغات کاندیداتوری نیست و این افراد به هیچ وجه نباید اجازه داد در این یادواره‌ها سخنرانی کنند.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بر اساس اعلام شورای عالی فضای مجازی، 85 درصد از زیر ساخت‌های کشور با قطع اینترنت، می‌توانند خدمات خود را ادامه دهند.

پیمایش مسیر بام بلند به برد قدیم - شهرستان دشتستان توسط کوهنوردان باشگاه شاهین دژ برازجان انجام گرفت.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بر اساس اعلام شورای عالی فضای مجازی ۸۵ درصد از زیرساخت‌های کشور در صورت قطع اینترنت، می‌توانند به خدمات رسانی ادامه دهند.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به تصویب و اجرای طرح پرورش آرتمیا در این استان با همکاری چهارجانبه دانشگاه‌های خلیج فارس و ارومیه، شیلات و استانداری بوشهر انتظار است این طرح هرچه زودتر عملیاتی شود.
«آرتمیا» یا میگوی آب شور، موجود ظریف و کوچکی از رده سخت پوستان است که به زندگی در آب‌های شور عادت دارد موجودی که در صورت تولید می‌تواند موجب ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی برای صادرات شود.

مسابقات قایقرانی انتخابی تیم ملی روز یکشنبه در رده‌های سنی زیر ۲۳ سال و جوانان در بوشهر آغاز شد.

همزمان با هفته تصویرگری نمایشگاه گروهی هنرمندان بوشهری یکشنبه شب با حضور شماری از مسئولان در عمارت دهدشتی این شهر افتتاح شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: طرح‌های پژوهشی در حوزه پرورش آبزیان در استان بوشهر حمایت می‌شود.

استاندار بوشهر خواستار انجام طرح‌های پژوهشی در حوزه فضای سبز شد و گفت: طرح‌های پژوهشی کشت گیاهان سازگار با کم‌آبی در استان بوشهر با جدیت پیگیری شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group