چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: هنرمندان استان بوشهر در جشنواره ملی عکس «شکوه جمعه» شرکت کنند.

در پانزدهمین نشست تخصصی شعر آهنگ دیگر "بومی گرایی در شعر معاصر" مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

رییس دفتر رییس جمهوری عصر پنجشنبه به نمایندگی از سوی رییس جمهور با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیرشورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم عیادت کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: در اجرای گام چهارم کاهش تعهدات برجامی به ۱۰۴۴ سانتریفیوژ در فردو گازدهی می‌شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور از روند اجرایی طرح‌های صنعتی در عسلویه بازدید کرد.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در سفری یک روزه به شهرستان عسلویه در قالب نشست‌ها و بازدیدهای مختلف مسائل و مشکلات شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر را مورد بررسی قرار داد./ایرنا

safare vaezi asalooyeh 1safare vaezi asalooyeh 1safare vaezi asalooyeh 1safare vaezi asalooyeh 1safare vaezi asalooyeh 1safare vaezi asalooyeh 1safare vaezi asalooyeh 1safare vaezi asalooyeh 1safare vaezi asalooyeh 1

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: تعدادی از ضربه‌گیرهای عملیاتی پایانه‌های نفتی ایران با تکیه بر توان نیروهای داخلی تعمیر و نوسازی شد.

چند سالی است که بحران آب بر سر سفره‌های زیرزمینی سایه انداخته است و مردم و کشاورزان برای تأمین آب موردنیاز استفاده خود و باغات، بهترین راه‌حل را حفر چاه می‌دانند.

برخورد دو خودرو پژو 405 و پژو پارس در شهرستان دشتی حد فاصل سه راهی بحیری به طرف خورموج چهار مصدوم برجای گذاشت.

فرماندار شهرستان عسلویه در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: در شهرستان عسلویه امنیت بسیار خوبی حاکم است که این مهم در سایه همدلی مسالمت آمیز شیعه و سنی در این منطقه فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر با اشاره به سد بتنی اخند عسلویه با حجم مخزن ۲ میلیون متر مکعب گفت: این سد امسال آبگیری می‌شود که نقش مهمی در تامین آب آشامیدنی و کشاورزی شهرستان عسلویه دارد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group