سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبارجهانی امروز( دوشنبه) با حضور اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی در شهر برازجان برگزار شد.

به مناسبت ۱۳ آبان‌ماه، آیین نمادین نواختن زنگ استکبارستیزی همزمان با دیگر مدارس، با حضور مسئولان در آموزشگاه فاطمه زهرا بوشهر برگزار شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: به مناسبت هفته بسیج مسابقات ورزشی و فرهنگی به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

برخورد اتوبوس و خودروی تیبا در شهرستان دشتی سه کشته در پی داشت.

ایسنا/بوشهر مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر عنوان کرد: در ۷۰ درصد از یک دهه ی اخیر با خشکسالی دست و پنجه نرم کرده ایم و این موضوع باعث کاهش شدید منابع آب سطحی و زیرزمینی شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) ‌بوشهر با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا و کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان ‌گفت: یادواره‌های شهدا مرکز تبلیغات کاندیداتوری نیست و این افراد به هیچ وجه نباید اجازه داد در این یادواره‌ها سخنرانی کنند.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بر اساس اعلام شورای عالی فضای مجازی، 85 درصد از زیر ساخت‌های کشور با قطع اینترنت، می‌توانند خدمات خود را ادامه دهند.

پیمایش مسیر بام بلند به برد قدیم - شهرستان دشتستان توسط کوهنوردان باشگاه شاهین دژ برازجان انجام گرفت.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بر اساس اعلام شورای عالی فضای مجازی ۸۵ درصد از زیرساخت‌های کشور در صورت قطع اینترنت، می‌توانند به خدمات رسانی ادامه دهند.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به تصویب و اجرای طرح پرورش آرتمیا در این استان با همکاری چهارجانبه دانشگاه‌های خلیج فارس و ارومیه، شیلات و استانداری بوشهر انتظار است این طرح هرچه زودتر عملیاتی شود.
«آرتمیا» یا میگوی آب شور، موجود ظریف و کوچکی از رده سخت پوستان است که به زندگی در آب‌های شور عادت دارد موجودی که در صورت تولید می‌تواند موجب ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی برای صادرات شود.

مسابقات قایقرانی انتخابی تیم ملی روز یکشنبه در رده‌های سنی زیر ۲۳ سال و جوانان در بوشهر آغاز شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group