چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

 فرماندار شهرستان جم گفت: شهرداران و دهیاران از ورود به تبلیغات انتخاباتی کاندیداها خودداری کنند و به هیچ‌وجه امکانات دولتی نباید در اختیار کاندیداها قرار گیرد.

طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی، حسن ابراهیمی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر منصوب شد.

اولین دوره آموزشی هدایت و راهنمایی کشتی‌ها در شرایط اضطرار در کشور توسط شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به ثبت نام شش نفر برای ریاست هیئت فوتبال استان، گفت: چهار کاندیدای نهایی ریاست هیئت فوتبال استان بوشهر مشخص شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال موقوفه‌های منفعتی در استان بوشهر هفت درصد افزایش یافت.

عشایر استان بوشهر پس از سپری کردن فصل گرما در مناطق ییلاقی و سردسیر استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان کوچ قشلاقی خود را به این استان آغاز کردند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در اجرای سیاست‌های سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان جذب ناظر افتخاری بازار در این استان آغاز شده‌است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به تسریع در روند اجرای طرح‌های عمرانی در استان گفت: امسال سد اخند، خاییز و ارغون آبگیری و بیمارستان هسته‌ای و ساختمان دانشکده دندان‌پزشکی افتتاح می‌شود.

رئیس ستاد اجلاس نماز استان بوشهر گفت:پنجمین اجلاس استانی نماز در نیمه نخست آذرماه امسال در بوشهر برگزار و از دستگاه‌های برتر حوزه نماز تجلیل می‌شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به برداشت ۹۵ درصد محصول نخیلات استان گفت: تاکنون افزون بر ۱۵۶ هزار تن محصول نخیلات شامل خارک، رطب و خرما برداشت و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه شده است.

اولیاء دانش‌آموزان در بردخون صبح امروز با حضور در مدرسه برای آماده کردن صبحانه بچه‌ها دست به کار شده بودند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group