چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

فرماندار دشتی بر ضرورت تسریع در روند آب شیرین کن نوار ساحلی تاکید کرد.

صبح امروز به دلیل تصادف تریلر، اتوبان جم به سیراف در جنوب استان بوشهر با ترافیک شدیدی همراه شد که در حال حاضر مسیر باز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح «یاری‌گران زندگی» برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس استان بوشهر خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: امروز عملیات اجرای پروژه 150 واحد مسکونی ویژه نیازمندان تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر آغاز می‌شود که پیش‌بینی می‌شود طی 6 ماه این پروژه تکمیل شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد گاهی افزایش ابر و بر روی دریا و به صورت پراکنده خصوصاً نیمه جنوبی استان احتمال بارش پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

معاون سپاه استان بوشهر گفت: گروه‌های جهادی ثابت کرده‌اند که می‌توان با اخلاص و پیگیری، کارها را با کمترین هزینه و روحیه جهادی پیش برد و دستگاه‌های اجرایی و مسؤولان نباید از ظرفیت بالای گروه‌های جهادی غافل شوند.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: در حوزه مبارزه با فساد باید به نحوی عمل کنیم که موجب خشکاندن ریشه‌ها و بستر‌های آن شود و مسیر خشکاندن این فساد‌ها در درجه اول شفافیت است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: جشن آغازین آموزش قرآن ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی بوشهر برگزار شد.

نمایش "ماجرای مترانپاژ" در پلاتو عباس زاده واقع در مجتمع شهید شاهینی برازجان به روی صحنه رفت.

سیدحسین حسینی در نشست هم اندیشی روسای سازمان های صمت استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد در شیراز؛ افزود: در راستای رشد وجهش بیش از پیش صادرات در این استان واستانهای همجوار که سال 1397 به میزان 117 میلیون دلار صادرات غیر نفتی از مبادی گمرک استان بوشهر ثبت شده است.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: داور دیدار این تیم با تیم گل‌گهر سیرجان در اعلام ضربه پنالتی به سود حریف اشتباه کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group